Citata:
Pradžioje rašė Gambler
KTM exc kapitalinio nereikia daryti po 70 moto h. Žmonės prasuka po 200-400 moto h iki pirmo remonto, o pirmam remontui dažniausiai užtenka pakeist stumuoklį, žiedus ir tokio remonto kaina visai nedidelė atsižvelgiant, kad tiek valandų prisukt gali prireikt ir 5 metų. EXC esmė, kad jis lengvas, galingas ir viskam tinkamas (miškai, motokroso trasos, supermoto, stunt) ir kantrus moto kuriam nereikia daryt dažnai kapitalinio kaip krosui. Pats turiu 4 m. KTM 530 EXC.
|
Pagal EXC 530 manuala parašyta, kad po 70 moto h reikia kapitalinio  Jeigu kasdien važinėjant mieste, pilnai tikiu kad po 100 moto h gali to reikėt. Apskritai konsultavausi su žmogum dirbančiu N metų KTM servisuose užsienyje ir LT, taigi manau neveltui paminėjo dėl kapitalinio. Aišku priklauso kas, kaip ir kiek važiuoja  Savo krosui KTM SXF nieko nesu dares rimto apart karbo, o kai buvau išrinkes puse varikio, net nesimatė kad jau reikės ar reikėtų kažką daryti  ) KTM apskritai iki 2010 metų yra labai sėkmingas modelis JEIGU tinkamai prižiūri su tepalais, nes užleidus šitoj vietoj greit prasideda problemos
__________________
Buve
Mercedes Benz W211 - E320
Mercedes Benz W209 - CLK320
Mercedes Benz W220 - S320
|