Per savaitgali pagaliau atsirado daugiau laisvo laiko, tai ji skyriau pasitvarkyt mersiukui. Ilgai ruosiaus susitvarkyt kardana. Pagrindine tvarkymo priezastis - vibracija prie didesnio greicio einanti per kebula.
Pati kardano detaliu keitimo procedura pakankamai nesudetinga, tik siek tiek laiko reikalaujanti. Kadangi darbai vyko ant keltuvo, tai viskas vyko pakankamai lengvai ir greitai. Pirmiausia reikejo nusiimti duslintuvo dali, kuri maise prieiti prie kardano. Arciau variklio esantis sujungimas nesunkiai atsiskyre, bet va su kitu sujungimu buvo problemu, nenorejo atsijungti duslintuvo dalis, tai kad nelankstyt ir negadinti duslintuvo, buvo tiesiog priimtas sprendimas ji visa nuimti, neatjungus atskiru daliu. Toliau lengvai nusiimanti duslintuvo karscio apsauga ir viskas, priejimas prie kardano idealus.
Aisku teko nuimti pavaru dezes pagalve, kad prieiti prie guminio disko, esancio prie pavaru dezes
Toliau buvo atsukta verzle, easanti ant kardano, tam kad butu galima ji dalimis istraukti. Norint atsukti kardano sujungimo verzle reikia tureti 41 ir 46 dydzio raktus
Na o toliau viskas paprasta, nuimama gumine apsauga, numontuojamas guolis, uzdedamas naujas guolis, gumine apsauga ir guolio "kronsteinas". Siek tiek sudetingiau buvo su ivoremis kardano galuose, bet dariau kaip instrukcijose parasyta, tai ilgai neuztruko ivores ispresuoti, tereikejo isgrezti skyle ivoreje ir ikisus metalini strypa su montiruote istraukti ivore. Ivores supresavus i vietas beliko surinkti kardana ir itvirtinti savo vietoje.
Kai nuiminejau kardana, pastebejau kad jis buvo neteisingai sudetas, t.y. zymes neatitiko, tai surenkant buvo kardanas sujungtas per zymes, taip kaip ir priklauso. Vibracijos problema issisprende