View Single Post
Old 2015-11-05, 00:03   #7
oldtimer
 
oldtimer's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-11-05
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 239

oldtimer is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Solomunas View Post
Sveiki forumieciai Esu studentas, besimokantis auto mechanikos ir rasau darba apie auto akumuliatorius. Googlinau, ieskojau info ir aptikau si foruma. Skaiciau Jusu visu pokalbius ir supratau, kad papuoliau pas sios temos profus Busiu be galo dekingas, jei kazkas pagelbes man. Turiu Jums manau gan paprasta klausima: koks auto akumuliatorius jau skaitosi 'mires'. Arba kokio auto akumo jau neatgaivinsim, nebepakrausim . Kaip pats galvoju: to, kurio bendras voltazas mazesnis, nei 9,6v, arba atskiru sekciju voltazas mazesnis, nei 1,6v. Taip pat to, kurio elektrolito tankis mazesnis, nei 1. Beabejo neatgaivinsim ir pazeisto akumuliatoriaus.

Jei galite pataisyti, prideti kazka - busiu tikrai dekingas. Is anksto aciu uz Jusu laika!
O kaip gali būti elektrolito tankis net mažesnis nei 1? Nebent alyvos pripilsi. Gryno vandens tankis jau yra 1 g/cm³. Bet vandens elektrolitu neina pavadinti. Ir akumuliatoriuje negali savaime likti tik vanduo, nebent išpilsi elektrolitą, nes net akumuliatoriui "verdant" mažėja tik vandens.
Dėl įtampos taip būtų galima diagnozuoti bet kokiu testeriu už 3 eur, bet nėra taip paprasta, kad vos pamatei 9,6 V ir nebejotinai jau dabar teks išmest. Palik su įjungtom šviesom geram laikui tai ir apie 9,6 V galėsi tik pasvajot. Bet jei gyvas, laiku pakrausi ir neteks išmest. O koks lavonas, kai be apkrovos matuosi, gal ir rodys beveik gerą įtampą. Bet užteks šviesas įjungt, nekalbant jau apie starterį ir paaiškės, tik laikrodžiui maitinti tinkamas.

__________________
www.mbgarage.net
oldtimer neprisijungęs   Cituoti