Citata:
Pradžioje rašė rafis
tepalus dezej keisti suprantama, aisku jei nebuvo keisti(juk pirkai su serviso knyga), o kam pusle restauruoti? tipo prie 150 tukst ar kokia ten rida pas tave jau ir pusle uzlinkus?
O siaip, tai vienas didesniu merso nesusipratimu 3,5 motoras, jei taip daznai linksta  kaip suprantu kainos jie tikrai nelaikys, ta prasme modeliai su 3,5 motorais.. geriau tada dasimest 2k eu ir penkialitri pasiimt.. Aisku sanaudos 3,5 geresnes, bet tas probleminis dalyukas kazkaip neramina.. nors man tikrai optimalus visada atrode 3,5 motoras... tiesa, pravaziavus su tokia masina nesupratau kodel netraukia, po 3,2cdi  bet tik taip atrode turbut.. nes pas benza kitaip traukia.
|
na pūslę restauravau ta proga, kad prie jos priėjimas geras ir nereikės dėžės iminėt lauk  dėl šventos ramybės kaip sakant, ir nes ne pardavimui mašina  pardavimui niekad nebūčiau net tepalų ten keitęs, nei ten į dalis investavęs krūvas pinigų
motorai ar tai 5,0 ar tai 3,5 tas pats, ta pati sandara, tas pats aliumas, tik 3,5 gal jų daugiau ir tiek, todėl gal taip ir sakoma
o variklį žadu vieną dar atrestauruoti pilnai, ir bandysiu parduoti, nes šiai dienai jie kainuoja nuo 2200 iki 3000 eur
o po e53 x5 160kW + čipuotas man mersas pasirodė smagesnis, kad ir 36km su juo dar tik prasukau, kad ir nelabai dirbančiu varikliu, bet už dyzelį benzas man daug maloniau  manau nenusivilsiu
__________________
Automobilių Transportavimas Lietuva-Vokietija-Lietuva,
Naujos, naudotos bei restauruotos padangos, montavimas, balansavimas, vulkanizavimas
Naujos automobilių dalys, akumuliatoriai, lemputės
Autoserviso paslaugos, diagnostika, patikra, važiuoklės bei pavarų dėžių remontas, žibintų remontas bei restauracija
|