Citata:
Pradžioje rašė yamato
na pūslę restauravau ta proga, kad prie jos priėjimas geras ir nereikės dėžės iminėt lauk  dėl šventos ramybės kaip sakant, ir nes ne pardavimui mašina  pardavimui niekad nebūčiau net tepalų ten keitęs, nei ten į dalis investavęs krūvas pinigų
motorai ar tai 5,0 ar tai 3,5 tas pats, ta pati sandara, tas pats aliumas, tik 3,5 gal jų daugiau ir tiek, todėl gal taip ir sakoma
o variklį žadu vieną dar atrestauruoti pilnai, ir bandysiu parduoti, nes šiai dienai jie kainuoja nuo 2200 iki 3000 eur
o po e53 x5 160kW + čipuotas man mersas pasirodė smagesnis, kad ir 36km su juo dar tik prasukau, kad ir nelabai dirbančiu varikliu, bet už dyzelį benzas man daug maloniau  manau nenusivilsiu 
|
Citata:
motorai ar tai 5,0 ar tai 3,5 tas pats, ta pati sandara, tas pats aliumas, tik 3,5 gal jų daugiau ir tiek, todėl gal taip ir sakoma
|
tai kad 5,0 225kw is w220 tas gi neuzmusamas motoras jis ir ejo i cls daznu atveju. i w221 tai ten jau tas senasis 5,0 nebeejo, ejo tik 5,5 kuris turi ta pacia beda kaip 3,5. as nezinau, bet taip manau
Citata:
o variklį žadu vieną dar atrestauruoti pilnai, ir bandysiu parduoti, nes šiai dienai jie kainuoja nuo 2200 iki 3000 eur
|
na priklausomai kiek kainuos variklio restauravimas. as pvz naujo motoro niekada nedeciau uz 2-3 stukas euru, gi ten sutvarkyti nera sunku, tai geriau motora ant daliu paleisk, gal greiciau islys pinigai.
Citata:
o po e53 x5 160kW + čipuotas man mersas pasirodė smagesnis, kad ir 36km su juo dar tik prasukau, kad ir nelabai dirbančiu varikliu, bet už dyzelį benzas man daug maloniau manau nenusivilsiu
|
na x5 160kw cipuotae turi 190kw turbut, tai jei geriau vaziuoja cls'as tai gal as tada ant laovno uzlipau, nes man trauka pasirode bukesne nei dyzelinio 3,2cdi
tiesa vistiek neuspratau kam tau ta pusle restauruoti  juk benzininiam modeliui be sukimo momento ta pusle ir po 300k km retu atveju gali sugesti, o restauruotas daiktas yra restauruotas, tikrai nedirbs kaip originalus.
|