Citata:
Pradžioje rašė rafis
tai kad 5,0 225kw is w220 tas gi neuzmusamas motoras jis ir ejo i cls daznu atveju. i w221 tai ten jau tas senasis 5,0 nebeejo, ejo tik 5,5 kuris turi ta pacia beda kaip 3,5. as nezinau, bet taip manau
na priklausomai kiek kainuos variklio restauravimas. as pvz naujo motoro niekada nedeciau uz 2-3 stukas euru, gi ten sutvarkyti nera sunku, tai geriau motora ant daliu paleisk, gal greiciau islys pinigai.
na x5 160kw cipuotae turi 190kw turbut, tai jei geriau vaziuoja cls'as tai gal as tada ant laovno uzlipau, nes man trauka pasirode bukesne nei dyzelinio 3,2cdi
tiesa vistiek neuspratau kam tau ta pusle restauruoti  juk benzininiam modeliui be sukimo momento ta pusle ir po 300k km retu atveju gali sugesti, o restauruotas daiktas yra restauruotas, tikrai nedirbs kaip originalus. 
|
Rafi. Nepazysi tu yamato. Jis pedantas iki kaulu smegenu. Daro daro sukisa kruva pinigu ir parduoda. Taip bus ir su situo pamatysit iki rudens netrauks jis su situo bananu  viliuka nusipirko, kiek € sukiso vazinesiu sako kokius metus, o gal net 2  kiek pratrauke kokius 8 menesius
|