View Single Post
Old 2016-01-04, 11:36   #43941
aleximo
 
aleximo's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2015-02-19
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 743

aleximo is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė rafis View Post
optimaliausias yra 2,2cdi. Kaip suprantu zmogui reikia ilgom kelionem. Kaip supratau i berlyna. Autobanu daug vazineti nereikes, todel lietuva-lenkija visur greitis ribojamas iki 130~ 2,2cdi puikiai vaziuoja tiek 120 tiek 160km/val greiciu ir gerokai ekonomiskiau nei 2,7 ar 3,2. Plius 2 pakaitiniomo zvakem maziau + 2 cilindrais ir purkstukais maziau, kas sumazina variklio aptarnavimo kastus 33proc - nors taip aisku negalima sakyt, egr vienas ir t.t., bet vistiek, manyciau jei reikia palaikyti pastovi greiti, nera skirtumo ar 2,2cdi ar 3,2cdi ar 4,0cdi. paciam teko vazineti daug i vokietija.. jokio skirtumo autopilotu vaziuoji su 180kw ar su 90kw.. ant lenkimo nebent lenkijoj patogu geresne dinamika, bet ji kartais kaip tik priveda prie rizikavimo lenkiant. + 2,2cdi pigesnis gamykliskai ir pigesnis antrinej rinkoj.

Mane stebino, kodel ivertinus tai kad reikia per visa Lenkija iki tu Vokieciu mint niekas nei karto nepagalvojo kad ten lenkt reikia, ir lenkimui 2,2cdi gali but per mazai(manau kad 2,2 and w211 tikrai mazoka lenkimams). Tikrai zemiau 110kw neimciau.
Nors is kitos puses keliai smarkiai pasikeite pas Lenkus dabar mokamais galima ramiai 140 mint
Cia zinai mano pazystamas yra Lenkijos regiono vadovas, jam imone suteikte Octavia nauja su 77kW, tai jis keikia dievus ir imone uz tokia masina kelionem i Lenkija ir po ja.

aleximo neprisijungęs   Cituoti