Citata:
Pradžioje rašė Darinis
Jei nepaslaptis kas ten per davikliai ir tarpines kad beveik 2k €?
|
kazka is turbinos valdymo, greicio sklende buvo, tarpines kazkur virsuj tepalas kaupesi, atitinkamai visi dirzeliai itempejai, EGR isoperuotas del profilaktikos, toliau vaziuokle pilnai perrinkta stabdziai, stabdziu pusle keista nes ten membrana klaida mete. Naujos padangos, retlankiai ziemai. Istikruju nieko tokio neplanuoto ir ispudingo, seip eiliniai remontai kuriuos manau daugelis ML savininku tvarko.
Prie dideliu remontu priskyrciau deze jei netycia pareis, kokia vairo kolonele, variklis jei lyst reikes i vidu, turbinos defektas taip pat nedziugintu.
Is kitos puses ekspluatujant tokius kaip TLC100, Pajero 4, Tribeca isleista 2-3 kartus be jokiu rimtu remontu.
|