Citata:
Pradžioje rašė rafis
nenori nei vienam nei kitam pritart.. mersas visada bus brangiau aptarnaujamas del navarotu gausos.. motorai gi is 3,0 motoro isuka 160-170kw, atitinkamai ir mazgai brangesni, dazniau genda, o kad ten koks padzerikas is 3,0d motoro max 140kw ispaudzia, tai automatiskai ir laikys geriau. o subaru koks, tai mersui 10metu ar daugiau, o subarikui turbut 5 metai. ir ridos atitinkamos.. siaip kas nenori remonto ima subaru autbacka koki 13-14metu uz 06m ML'o kaina ir per 5metus ir kokius 100k km realiai sutaupo keturgubai.. nu bet pakazukos jau nebus su subariku. as pats rimtai mastau spjauti ant tu mersu bemvu, jami 14metu subarika kotleta, atitampai, ikrauni lpg ir turi pigia, pravazia irkas svarbiausiai neisbezdeta su 30-40k km rida masina, kuri realiai neturi pontencialiu vietu gedimam. bet ne mb forume aisku apie tokius dalykus sneket-xebra nesupras. mb-bmw-audi yra labai rimtos masinos, bet geriausiai jas pirkti arba turint saibu begalo, arba pirkti su garantija.. nes pagal vidutini lt atlygiima lankytis servise su tuo paciu w164 ar ten w211 yra ziauriai brangu.. jau nekalbu apie remonta, kai sugenda deze, motoras, ipurkskimo sistema, ar elektros sistema.. kalbu tiesiog - stabdziai, vaziuokle, tepalai dezej, motore.. gi viskas kosmosa kainuoja. servisai plesikai.
|
Matai mersas nebereikalo yra brangi marke. Norint paimt tikrai tvarkinga mersa reikia parduot du 8 metais naujesnius subarikus, bet mes lietuviai pradedam galvot kad niekaip taip neapsimoka nes tie du subarikai daug daugiau atlaikys nei vienas mersas ir gaunam reziume - mes bieni esam kad normalius mersus ipirktum ir eksplotuotum (tokiu kas gali sau tai leisti vienetai)
|