Citata:
Pradžioje rašė 7umos
galbut su LSD geresnis greitėjimas ir posūkiai labiau "nuspėjami"? Vieno be(pra)sisukančio rato situacijoj galima ne vieną minusą įvelgt.
|
Vienas prasisukantis ratas seniai ne problema net su paprastu reduktoriumi. Senovėje buvo išeitis viena - blokuojamas diferencialas. Bet tai geležinė mechanika, kuri nėra labai protinga. Nepagaminsi mechaninės stabilumo sistemos taip kaip tą galima padaryti su elektronika. Pvz jau senovinio (nuo 1991 m) ASR veikimas - nuo 0 iki 40km/h, stabdžiais pristabdo tą vieną prasisukantį ratą - reiškia sukimo momentą perduos kitam ratui. (Kaip ir daro blokuojamas diferencialas tik čia įvertina greitį, o naujose sistemose ir dar daugiau parametrų). Jei dar nepadeda - mažina gazo. Didesniuose greičiuose pirma galią mažina, paskui, jei nepakanka, pristabdo ratą. Sporte ar bekelėje gal netinkama, bet šiuolaikiniam gatvės automobilyje, manau, tai puikiai pakeičia mechaniką, juolab gamintojas gali vien programiškai prikurti įvairių veikimo režimų.
|