Citata:
Pradžioje rašė razed
Kas kaip, pas mane beveik visa gimine nuo uždujintu audi ir bmw, perejo ant dyzeliniu toyotu ir atsidžiaukt nebegali, užsipili pilna baka ir pamiršti kada pyles... O kas del problemu su dyzeliais, jei nematai, kad lavona perki, tai pats kaltas  Ir iš vis, pajemus bendrai (nesvarbu kokia kuro rušis) kitas nusiperka koki modeli, ir eina visiem pasakodamas, va koks gaidys nebepirkčiau tokio modelio ir panašiai... Pats jau 60k pravaziavau su dyzeliniu bmw ir apart tepalu bei filtru keitimo nieko nereikejo daryt, o žinau kas toki pat varianta pajeme, gal pora šimtu euru pigiau, ir jau po poros menesiu keite turbina, siurbli, o galiausiai aušinimo skystis pradejo dinkt...
|
Kaip tu pamatysi pirkdamas kad po 10k km turbina prades grybauti? Kaip tu pamatysi kad po 20 tukst km prades purkstukai streikuot? Kaip pamatysi kad po 500km egr uzstrigs, arba dpf uzsikims? Kad deze suges? Pats su dyzeliu vazineju, bet kad pirkdamas zinai kad nusipirkai gera - taip nebuna, visada loterija. Aisku bet reik ziuret kad gyva masina pati butu.
Kas dar del masinu, benzinine visada bus maziau pravaziavusi, automatiskai ir vaziuokle standesne, ir deze ilgiau laiko del mazesnio kilometrazo, mazesnio sukimo momento ir t.t.
|