Citata:
Pradžioje rašė Fanax
Pirkom į namus televizorių iš Ok1.lt. Per porą dienų mum ji pristatė, po savaitės tik išsipakavom ir pamatėm, kad visas sudaužytas ekranas. Susisiekus su Ok1.lt, mum pasakė, kad kreiptis reikia į kurjerius, DPD kurjeriai parašė, kad dėl pretenzijos turi kreiptis patys Ok1.lt. Tuomet gavau, raštą iš DPD kurjerių, kad prieš pristatant, kurjeriai jau matė, kad televizoriaus dėžė yra pažeista. Taigi, nei vieni nei kiti atsakomybės neprisiima. Dar spalio, berods, gale atidavėm televizorių atgal į Ok1.lt terminama ir nuo to laiko, jokių žinių. Kiek paskambinti, atsako, kad vis dar nėra sprendimo.
Ką mums reikėtų daryti?
|
Realiai nelabai ko išpeši jeigu pasirašydamas nepažymėjai, kad gavai pažeistą pakuotę. Viskas priklausys tik nuo visų geronariškumo
__________________
 Originalios visų automobilių dalys. Atsarginės rimtų gamintojų detalės.
|