View Single Post
Old 2016-05-05, 20:09   #16834
FUN500
 
FUN500's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2011-12-19
Gyvenamoji Vieta: Klaipeda
Pranešimai: 3,641

FUN500 is on a distinguished road



Standartinis

Sveiki, parodau truputi ka bandau pasiekti, bet tam kad pasiekti tobulai tenka susidoroti su sunkumais.
Pradesiu paeiliui: stai jis mano W124 500E 1992 gamybos ir 1995 registracija pirma.

foto tik tokia bendra, nes priekyje dar kreivai viena lempa stovi, nera zenkliuko ir t.t. is sono ko truksta tai oranziniu posukiu i sparnus, gal kas turi minciu kur ju gaut?

dabar kalba eis apie ratus. pridedu foto galo, atsistojo idealiai nei atimti nei prideti, nieko netrina, neliecia, zodziu kaip ir norejau..

bet vat priekis tai niekaip nenorejo stotis, remesi i amortika vidine ratlankio dalis, tam kad ji aplamai prisukti, teko ideti 18mm praplatinima (turiu nuo 3mm iki 15mm) tad zaidziau, zodziu prisukau ratus.. vienas ratas posukiose remiasi i amortika, kitas ratas i kita puse sukant remiasi i posparni zodziu kruva reikalu. viena puse dar eina paregulioti excentriku, kad atsistotu graziai, bet kita puse jau issuktas excentrikas maximaliai ir tai pridedu foto kaip atrodo

atrodo bjauriai, zinau. ir ketinu su tuo kazka daryti. gal idetos neoriginalios sakes? gal neoriginalus amortikai? gal jie sulinko nuo senumo? gal dar kazkas sulinko? priimu ivairiausias hipotezes iki paciu neitiketinu.. jeigu kas gali pasidalinti meistrais kurie megsta kuribinius darbus irgi domina, nes klp visi nori greitai padaryt ir atsikratyti.. zodziu komentarai laukiami. ir pats pats pats krastutinis ir paskutinis atviejis tai ratlankiu plocio mazinimas, t.y. ratlankiu keitimas, bet apie tai kolkas net galvoti nenoriu

FUN500 neprisijungęs   Cituoti