View Single Post
Old 2016-08-07, 19:03   #7
MatasMB
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2015-08-19
Pranešimai: 19

MatasMB is on a distinguished road



Standartinis

Sveiki,
Noriu prikelti temą.
Nusprendžiau pagaliau sutvarkyti bėdą nes atsibodo be autopiloto važinėti.
Šiandien mašiną buvau pasikėlęs. Tai va ką pamačiau.
1. Visi keturi greičio davikliai atrodo puikiai. Laidai vizualiai atrodo sveiki. Daviklių galvučių foto prisegu (nežinau ar jie geros būklės čia skaitosi, gal kas pakomentuos).
Čia ankščiau rašė kad gali būti bėda pravotkej, tai gal kas pakomentuos kaip galima būtų patikrint tuos daviklius?
2. Nesitikėjau kad taip paprastai galima pamatyti abs žiedus.
Galinius apžiūrėjau ir pilnai prasukau - atrodo visiškai sveiki. Užsienio forumuose rašo kad būna sutrūkę, surūdiję. Pas mane vientisi, švarūs.
Priekiniai stebulių dantračiai buvo labai apsinešę. Juos pilnai nuvaliau, nugremžiau, jie gana stipriai paveikti korozijos bet nėra jų nulūžusių. Pridedu nuotrauką jų.
Klausimas būtų- ar tokios būklės žiedai gali būti problema? Nuotraukoje gal sunkiai matosi, bet jie visi grublėti, pagraužti rūdžių, nors visi vintisi, nenulūžinėję. Gal nuo rūdžių jų aukštis sumažėjo ir daviklis nesuveikia dideliais greičiais? Nesinorėtų pakeisti dvi stebules veltui
Dar vienas klausimas, jeigu visgi keisti stebules: galiu gauti už kokių 12 eur vienetą, bet gamintojas būtų labai prastas - Topran - Hans Preis, gal tokiai daliai mažai besidėvinčiai bus gerai? Ar pirkti brangesnes Febi Bilstein, ar išvis ieškotis svalkėse originalių?
Tai tiek žinių, lauki labai komentarų, pastebėjimų. Ačiū už kantrybę skaitant.
Attached Images
File Type: jpg IMG_20160807_164841148_HDR.jpg (203.1 KB, 21 views)
File Type: jpg IMG_20160807_165011440.jpg (185.6 KB, 18 views)

MatasMB neprisijungęs   Cituoti