View Single Post
Old 2016-12-14, 10:45   #1
algp
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-10-15
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 2

algp is on a distinguished road



Lightbulb Kuro bako transfer/sender unit fenomenas

Sveiki, turiu temą pamąstymui apie kuro permetimo iš kairės bako pusės į dešiniają sistemą (transfer/sending unit). Naršiau, ir vakarų forumuose, informacijos neradau.
W203 2.2 cdi. Atvažiuoju į degalinę, šalta, variklio negesinau, atidariau bako kamštį, nepradėjus piltis, po 30-60 sek. variklis užgeso, nebeužsivedė. Patikrinu kuro vamzdelius variklio skyriuj - tušti. Bake dar buvo 10-15ltr dyzelio. Traukiant per vamzdelį nuo filtro - oras su šliūkšniais dyzelio. Pripyliau pilną baką, tada jau normaliai per vamzdelį prisitraukė kuro. Šiaip ne taip nuorinau reilą, su savimi turėdamas tik atsuktuvą ir reples
Ar galėjo atidarius baką, per 30-60 sekundžių išsiurbt siurblys viską iš keleivio pusės, o grįžtama magistrale viskas grįžt į vairuotojo pusės baką ir dėl nulinio slėgio bake neveikt transfer unit, kur iš kairės permeta į dešinę pusę bako, kur ir yra kuro paėmimas?
Gal kas žino, kiek litrų per minutę pumpuoja siurblys esant laisvoms apsukoms?
Normaliom salygom bake būna teigimas ar neigiamas slėgis? (Kuro lygis palaipsniui mažėja, tai lyg turėtų švelniai neigiamas būt, bet grįžta karštas kuras, dujos bake šyla, plečiasi, slėgis didėja).
Attached Images
File Type: jpg sender.jpg (122.7 KB, 14 views)

algp neprisijungęs