MB W140 3.5td
man idomu, ka vokieciai maste derindami 140 kebula ir sita varikli. taip jau atsitiko, kad per paskutine savait teko pabandyti trys tokius automobilius. vienas beje buvo po nesenai atlikto realaus kap. remonto. kurio velnio jie negalejo sio variklio derinti su mechanine deze? suprantu, kad S ir mechanika kaip ir "nesiziuri", bet is kitos puses juk vis gi dare su mechanika 2.8l ir netigi 3.2l benzinus.
4begis automatas akivaizdziai nesusitvarko su siuo negalingu varikliu, automobilis realiai netraukia ne del to, kad jis 150 arkliuku ir silpnas, o del to, kad jis suderintas su 4bege deze be jokios elektronikos. butu ideje 5 bege automatine deze, butu viskas daug geriau, vien tik tos problemos, kad automobilis prie 120km/h jau begiu nezemina ir masina patampa absoliuciai buka nebeliktu (aisku cia tik pafantazavimas, 5begio mersinio automato, niekaip neina suderinti su siuo variliu, nes pas ji nera jokios eletronikos). o realus visu tu durnu bedu sprendimas yra mechanine deze. automobilis tikrai nebutu toks bukas, manau, net ji butu galima salyginai vadinti dinamisku.
negi vokieciai maste, kad 350td bus tik isimtinai taxi arba viesbuciu ir t.t. automobilis, kuris autostrada matys tik su retomis isimtimis? is kitos puses jo kuro sanaudos mieste irgi nekuklios 10-12l, tai jau tikrai nemazai.
su mechanine deze, nesportuojant mieste kuro sanaudos butu jauciu max 9l.
tai tiek apie automobili, kurio tikrai nepirksiu
taip 3,5td variklis su bedomis, bet gali butu, kad visos tos jo bedos yra salygotos sito nesekmingo APD ir variklio derinio. motoras realiai uzvaikomas...
Paskutinį kartą redagavo ledas; 2009-10-30 18:18 val.
|