Citata:
Pradžioje rašė Joshua
Čia labiau Armagedonui buvo skirta  Jūs, kolega teisingam kelyje 
|
Biski offtopic
TLC 8m kieme, s210 10m kieme tai siti turbut vaziuos iki savo galo

Net neabejoju, kad mb mirtu pirmas

Per tuos metus mb turejo n kartu daugiau bedu nei toyota. MB kebulas perdazytas po 5m ekslpoatacijos ir jau vel prarudijes

Aisku mb nuvaziavo 2x daugiau nei TLC, bet toyota 80% tampe priekaba, trauke medzius is misko, griove tvartus, tampe stogus nuo senu kluonu, nu toks pusiau traktoriukas

Deje, ukio darbams jau nebereik, kartais tik priekaba patempt reikes. Ieskojau dyzelinio SUV iki 10m senumo, kad vaziuotutu patogiai ir kasdiena ir savaitgaliais kazka patampyt, per pievas pravaziuot galeciau. Pradejus rimciau gilintis i iperkamus modelius (pirmas eilej w164 prefacelift, po to TLC, XC90, RX400h, Tuareg, Pathfinder) isaiskejo, kad nieko gero ir patikimo taip ir nebuvo pagaminta

pilnesnio TLC 120 nuo 2006m neipirkau. Liko lexus. Vienintelie zinoma rimtesne liga - inverteris. Bet turiu isigijes atsargini uz gera kaina, tai sedi garaze ir laukia, galbut kazkada bus panaudotas, o gal ir ne

Minusas, kad benzinas, bet bendros sanaudos mazesnes nei atitinkamo dyzelio w164 ar XC90, na o vaziavimas benzinu yra benzinu

Jokiu biturbo, intercooleriu, DPF, adblue, EGR, salto variklio iki darbo.
Lexus pliusai daugiabucio kieme - jokiu veidrodziu lupimu, katalizatoriu pjovimu, moldingu, parktroniku ar lempu.
Nieko nesakau, gal kazkada grisiu prie MB, vistiek malonu isedus i ji

Bet kaip auto, kuris perkamas 5m i prieki, tai nematau kolkas, bent jau kalbant apie senus 8m ir pan.