Citata:
Pradžioje rašė iDracus
Nors ir tema sena, bet galiu pasidalinti savo patyrimais.
Važinėju su Mercu E320 CDi 2003 m.. Kai nusipirkau prieš 2 metus t.y. 2015 m. sausį. tikrinau auto Silberyje. Vyriokai pasakė, kad vienai iš vienos variklio pagalvės pabėgęs skystis. Krc, rekomendavo pasiekeisti abejas. Bet kaip nekeista pravažinėjau 2 metus ir tik prie kokius 2 mėn. pradėjau jausti salone vibraciją. Sustojus perjungus greičio svirtį į N, vibracija sumažėdavo. Kalbėjau su puikiai tokius darbus išmanačiu meistreliu (beje dirba jis Laibralių k., Rokiškio raj.), patarė pirkti tik Lemforder. Bet keisti iškarto 2 ir taip pat greičių dėžės pagalvę. Ir...o stebukle...  , dabar jokio vibravimo, artodo kad naują variklį įdėjo.
Patarimas: neišradinėkite dviračio, o keiskite tik visą komplektą. Sutaupysite ir pinigus, nervus ir kitas automobilio detales, kurios gali nuo vibracijos sugęsti.
Kainavo man visa tai: 2 varikio pagalvės - 89.12 EUR, greičių dėžės pagalvė - 15.78 EUR, remontas - 35 EUR.
Brangu ir ne spręskite Jūs.
P.S. kai pridaviau auto į servisą, pravežė mane su Golfu. Žinot toks jausmas užsimerkus, kad važiuoji traktoriuje ant taburetės.
Mercedes Forever. 
|
visu vokisku dyzelinu kibiru gan garsiai dirba, tyliai dirba tik, (is tos mazos klases) toyota 1.4 d4d  norejau traukos didesnes turet, tai sutvarkes varikli ir uzvedes, buvo momentas kad variklis pradejo dirbt kaip benzas be jokios vibracijos ir tyliai, kas mane ziauriai nustebino
|