Zmones geriausiai nuomone isreiskia savo pinigais - pirkdami arba ne, bet tai, kad piktinasi kainomis, nelaikau cia kazkokiu blogu reiskiniu. Tai juk naturalus procesas, verslas, stengdamasis parduoti savo preke, ja reklamuoja, ir reprezentuoja. Taip pat formuoja prekes/paslaugos ivaizdi ir pagristuma prasomai kainai. Jei kainos keliamos, o prekes zenklo komunikacinis palaikymas nespeja is paskos, gaunasi tarpas, kuomet vartotojai nepatenkinti kaina reiskia neigiama nuomone apie kainu politika. Kodel degaliniu operatoriai buriasi i asociacijas ir formuoja visuomeneje tam tikra nuomone, is ko susideda kuro kaina, kiek sudaro akcizai, PVM, o kiti galvoja, kad gali tuo nesirupinti ir klientai dziaugsis mokedami. Deja taip nera, juk psichologiskai nera malonu ilgalaikiam klientui gyvai pranesti, kad jam pakeliama kaina, cia tas pats, keli kaina nezymiai, uzdirbi nezymiai daugiau, keli kaina drastiskiau, susitaikyk, kad tave keiksnos ir izeidines, arba itikink klientus tos kainos pagristumu.
__________________
Laukiu 18 gimtadienio ir teisių
|