Citata:
Pradžioje rašė ShotGun
Na cia pagrindinė rizika yra daikto kokybė, jei perpardavėjas nežino ką gaus ir kokios rizikos, tai taip, bet jei tos rizikos bent kažkiek valdomos (kažkas savas apžiūri prieš perkant) ar panašiai. Bet kalbant apie Europą, tai jei Rafis rašo, kad pardavimo ciklas yra min. ~5 savaitės, tai planuoti vidutiniškai 3 mėn. Tokie pelnai būtų tikrai geri, jeigu tos mašinos po 15k Eur Lietuvoj parsidavinėtų greit, bet įtariu kad nėra tokios jau labai einamos.
|
Rafis yra diletantas ir ką jis tauškia, tai nereikšia, kad tai yra tiesa. Nei vienas rimtas prekeivis nepirks katės maiše, visi važiuoja ir žiūri patys kaip kas ir perka nežiūrėję tik iš patikimų prekeivių, kuriuos jau patikrino per daug metų. Diletantų pasitikai visada ir net tarp didesnių įmonių, bet tai nereiškia, kad visa rinka tokia.
Bendrai paėmus mano srity be 15-20% nelabai nori kalbėtis chebra, kas liečia dėvėtą techniką (nebent ji labai likvidi ir iš esmės, kad parduotum reikia tik sąskaitą perrašyt, tada gali ir pigiau paleisti  )
__________________
Tesla M3
Octavia RS
_______________
EX:
A208 CLK430 AMG
W164 ML350 CDI
W215 CL500
W211 E320 CDI
W203 C270 CDI
|