View Single Post
Old 2017-04-05, 12:23   #2
oldtimer
 
oldtimer's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2013-11-05
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 239

oldtimer is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė armagedonas View Post
E270 T-model, gale kaip ir pas visus iki 2003 - nivomatas. Eilini kart prarudijo paskutinis, dar nepakeistas hidraulikos vamzdelis. Pasikeiciau, uzpildziau sistema, galas atsistojo i normalu auksti. Beda, kad dabar labai kietai vaziuoja, visiskai neamortizuoja. Jei greiciau per gulinti menta pervaziuoju, viskas kratosi. Ar reikia kazkaip nuorinti sistema? Gal dar kazkokias apeigas atlikt? Eksploatuoju jau 10m ir vis su galu kazka burt reik...
Nežinau kaip būtent 210, bet manau nuorinimas nereikalingas ir net nelogiška, kad dėl oro hidraulikos sistema imtų veikti kietai. Kadangi dujas suspausti galima, skysčio ne. Už spyruokliavimą atsakingos "sferos". Kol gera joje yra suslėgtų azoto dujų kamera, kuri veikia kaip spyruoklė. Jai prakiurus dujų nelieka ir nėra kam amortizuoti (šiuo atveju nesvarbu, kad pakaboje yra spyruoklės, universale jos neskirtos priimti visą apkrovą, kitaip nebūtų įmanomas nivomato veikimas).
Natūralu, kad sudėtingesnė sistema turi daugiau detalių, o jei yra detalė ji gali sugesti, bet už tai gauni Mercedeso komfortą.

__________________
www.mbgarage.net
oldtimer neprisijungęs   Cituoti