Citata:
Pradžioje rašė armagedonas
E270 T-model, gale kaip ir pas visus iki 2003 - nivomatas. Eilini kart prarudijo paskutinis, dar nepakeistas hidraulikos vamzdelis. Pasikeiciau, uzpildziau sistema, galas atsistojo i normalu auksti. Beda, kad dabar labai kietai vaziuoja, visiskai neamortizuoja. Jei greiciau per gulinti menta pervaziuoju, viskas kratosi. Ar reikia kazkaip nuorinti sistema? Gal dar kazkokias apeigas atlikt? Eksploatuoju jau 10m ir vis su galu kazka burt reik...
|
Nežinau kaip būtent 210, bet manau nuorinimas nereikalingas ir net nelogiška, kad dėl oro hidraulikos sistema imtų veikti kietai. Kadangi dujas suspausti galima, skysčio ne. Už spyruokliavimą atsakingos "sferos". Kol gera joje yra suslėgtų azoto dujų kamera, kuri veikia kaip spyruoklė. Jai prakiurus dujų nelieka ir nėra kam amortizuoti (šiuo atveju nesvarbu, kad pakaboje yra spyruoklės, universale jos neskirtos priimti visą apkrovą, kitaip nebūtų įmanomas nivomato veikimas).
Natūralu, kad sudėtingesnė sistema turi daugiau detalių, o jei yra detalė ji gali sugesti, bet už tai gauni Mercedeso komfortą.
|