Citata:
Pradžioje rašė algirdz15
Gal gali plačiau papasakot apie juos? Sunku pakeisti? Servize nebus problemu jiem pakeist?
Isiųsta naudojantis C6903 Tapatalk 4 Lt
|
solenoidus isimt lengva tik istatyt reikia atsargiai nes galima lengvai kontaktus sulauzyt  reikia kelt auto ant keltuvo, ispylt atf skysti (liaudiskai vadinami tepalai) atsukt karteri dangti, atjungt jungti bei jungties mova (mova keiciama kiekviena kart kai keiciami skysciai), veliau atsuki hidrobloka, issims hidroblokas su plokste, pasidejus hidrobloka ant svaraus stalo nuimi pacia plokste nuo hidrobloko) jinai neprisukta bet tvirtai laikosi ant plasmasiniu tvirtinimu, tada ardai solenoidu tvirtinimus ir pacius solenoidus, solenoidai nusiima ( nezinau ar jie apskritai tvarkomi) svarbu kad solenoidu nesumaisyt, isvalai ir sudedi viska atbuline tvarka tik reikia atsargiai su solenoidais ir ju kontaktais ( jei pats dar neardes deziu jokiu, tai geriau vezk i servisa) svarbiausiai neperverzti solenoidu tvirtinimu varztu, hidrobloko varztu ir karterio varztu  beje sudejus hidrobloka ziurek ar gerai uzsimove hidrobloko stumokliukas ant selektoriaus ( mano atveju buvo blogai uzsimovusi ir luzo..)  mano atveju radau deze pigiai is Kauno ir tiesiog nuo tos dezes su hidrobloku ir plokste perdejau ant savosios ir jau geras menesis kaip vaziuoju be klaidu, tiesa reikes star diagnostikos pagalbos, kad istrint klaidas ir daryt adaptacijas, nes kitu atveju vaziuosi tik pirmu begiu  ir siaip as irgi pirma kart tvarkiau, viskas ten yra paprasta
p.s. jei tu is Vilniaus, visai neblogas yra Rimo servisas, tik pasiklausk kiek kainuos tvarkymas
Paskutinį kartą redagavo Robertas1993; 2017-04-05 22:24 val.
|