Citata:
Pradžioje rašė Rykštė
as asmeniskai nemates 4xx su viengubais ratais,kaip ir 3xx ar 2xx su dvigubais-tai kazkoki skirtumai yra. o dvigubi ratai mane is karto eliminuoja is vairuotoju gretu.
|
Del C kategorijos? Pilna 5xx sprinteriu is Prancuzijos su 3.5 registracija ir sekmingai vaziuoji su B kategorija ir kitais 3.5 privalumais.
Citata:
Pradžioje rašė Rykštė
tai kaip tada "firma su zvaigzdute" isduos pazyma,kad 4 tonu bendros mases tapo iki 3.5?
ar,kaip tomskis sako,nukirps krovimo svori? o 4xx buna su viengubais ratais?
|
Net pagal VIN issifravus raso "3.5t ......." Nors linges buna tos pacios 5t ir t.t..
Citata:
Pradžioje rašė Tomskis
Matematika paprasta, tralas sveria 2500kg kazkur, tai galesi vezt 1000kg, gali jis but 5tonis, galesi vezt 2500kg. Visi busai, sprinteriai, crafteriai, iveco iki 5 tonu nesiskiria, tiltai tie patys, linges tos pacios, tik tonazas popieriuose. O 7,5tonos jau kitas reikalas. Po lietuva gyvenime nieks uz svori nekniso smegenu, ant sienos tik muitine/pasienis duokles praso. Lenkuose jau viatolio reik nuo 3,5 bendros mases dokuose. O kaip su tom naujom svarstyklem nzn, yra pilna keliu apvaziavimui
|
Bent sprinteriai, tai skiriasi, nes 3.5 sprinteris turi viena linge, o 5t turi 3 linges, tiltai irgi skiriasi del dvigubu ratu, jau nekalbant apie reduktorius, kuriu perdavimo skaiciai skiriasi. Remai irgi skiriasi, 5t storesnis remas
Citata:
Pradžioje rašė vampyras
kaip lt visu auto su senu klimos dujom registravimu is usa? perdarot sistema i eu reikalavimus? kaip su srs sistemos gesinimu? prie to patcio netgi lipdukus kur usa spiritas ant bako danglelio, netgi softa turejau me sukalti. apie ece bako dangteli ar europinius zibintus netgi nekalbu. comandas isgelbetas, bet ki reikejo keisti. 
|
Kas liecia kondicionieriu perdarymo nieko negirdet, visi stato viska pagal vin kai buna musta.
Ka keicia tai spidometra (ciferblata jeigu analogas), radijas su navi perraso ir zibintus + gale priesrukini su jungikliu keicia, dar kartais keicia veidrodziu stiklus del uzrasu. Lipdukus su emisijom ir padangu slegiais suklijuoja europinius jeigu reikia.
SRS keicia kompus arba trina ir perraso kai kuriems modeliams kuriems eu neina keliu airbag'ai pvz bmw
Cia eina kalba apie tuos kur varo i vokietija. Pardavimas i LT daug paprasciau, net zibintu daznu atveju nereikia keisti
__________________
 Originalios visų automobilių dalys. Atsarginės rimtų gamintojų detalės.
Paskutinį kartą redagavo Darius; 2017-08-02 13:58 val.
|