Citata:
Pradžioje rašė Apple
Imk 5 litrus ir gyvenk ramiai  jei 420 nesuges - tai bus labai faina, jei suges - kainuos tikrai brangiau nei OM642, nes ten viskas x2 ( dvi turbinos, 2 OSM 2 EGR ir t.t.).
|
Na del to aš nelabai pergyvenu  Nebent, kad reikia išimti varikli norint tas turbinas pakeisti...
Citata:
Pradžioje rašė Darius
Dėl 642 galiu pasakyti taip: jei keisi tepalus kas kokiu 15k km, o ne kas 25k km kaip nurodo gamintojas, važiuosi su juo ilgiau  . Dėl skeldžių varikliuko: keisi raudonas tarpines kas kart keisdamas tepalą užmirši šią problemą. O toliau viskas priklauso nuo priežiūros. Kas kokia 30-50k km pasidarai normalią diagnostiką, pasižiūri kaip purkštukai dirba, nes šiam varikliui tai labai aktualu, dėl grandinės nepasakysiu labai kažko, bet ją pakeisti tikrai pigiau nei benzui 3,5l  . Jei žvakių pakaitinimo relė sena, tai ji gali grybą pradėti pjauti, ją reiktų į atnaujintą pasikeisti arba į Beru GSE114 ir tada mažai tų bėdų 
|
Na jo, pilnai tikiu jei su tais motorais nuo ju gimimo butu tepalai keisti kas 15k km, jie tokiu problemu dabar neturetu. Tačiau rasti toki praktiškai neimanoma
P.S Kaune draugas, kai buvo su CLS pas silberauto, tai klause kaip tie motorai, tai jie ale mažai susidure, nes ju palyginus nedaug yra, tačiau paminejo kad didžiausia problema, kad prapučia tarpines ir dinksta aušinimo skystis. Įdomu, ka galetu vampyras pakomentuot, visgi gal vokietijoi daugiau tokiu varikliu pasitaiko
|