[QUOTE=iDracus;483119]
Citata:
Pradžioje rašė rafis
Sveiki, dega abs ir esp. Galvojau kaip visada bus kazkuris daviklis nusproges... taciau diagnostika parode tokius du daviklius:
rear axle level sesor
ir rotary speed and lateral acceleration sensor
Kada važiuoji ar greičių dėžė veikia be trukčiojimų? Bėgius permeta gražiai ar truputi sutrukčioja? Jeigi taip tai bus galinis ABS daviklis ir greičiausiai ABS žiedas. Daviklį pasikeisti gali ir pats. Nuimi ratą, nuimi posparnį ir voule. Gakli būti, kad daviklis prikepęs ir negali jo ištraukti. Būna, kad nulūžta. Pageidautina truputi stuktelti į nulužusią dalį, kad sujundinti daviklį. Tada įgreži į nulužusią ABS daviklio korpuso dalį mažą skylutę. Po to įsuki elementarų "samoriezą" ir su replutėmis ištrauksi. Išvalyk ABS daviklio vietą. Kad būtų švaru kaip pas "katiną kleckai". Po to suki galinį stabdžių diską ir žiūri per tą skylutę kaip atrodo ABS žiedas. Jeigu pamatysi nors mažiausią įtrukimą, nedvejok ir keisk ABS žiedą. O va čia pats speju nepadarysi nieko. Reikės imti galinį pusašį lauk. Tuo pačių pasitikrink ar reduktoriaus salnikas geras. Jeigu reikės ir tą keisk. Kainuoja nedaug.
Prieš pradėdamas darbus įsitikink, kad automobilis stovi stabiliai ir nenukris nuo domkrato. Nes tikrinant ABS žiedą reikės kišti galvą, tarp stabdžių disko ir kėbulo. Žinai, ten kaip supaprastinta giljotina 
|
begius meta graziai.
O kodel galinis abs daviklis ir ziedas? Nes man kai buvo galinis abs daviklsi VISADA mesdavo daviklio klaida. O jeigu budavo ziedas, mesdavo daviklio klaida ir rasydavo ne daviklis blogas, o tiesiog signalas blogas, tada budavo ziedo problema.
__________________
Paskolos geriausiomis sąlygomis įkeičiant automobilį.
|