Citata:
Pradžioje rašė Apple
Tas veikia nuo aplinkelio paleidimo  jie abu veikia
Del to ir sakau, kad galva turi buti ant peciu ir turi suprasti ka darai ir kas yra saugu, o kas ne. Kad agali lenkt, kada negali, raudona yra raudona ir t.t. greiti kiekvienas zmogus jaucia skirtingai, jei tavo reakcija leta, vaziuot nemoki ir bijai, nesiorentuoji aplinkoj, tai ir vaziuoji letai. Bet jei gaudaisi aplinkoj, matai viska, greit orentuojies, tai ten +20 ar kazkiek - visiskai jokios itakos saugumui. Suti.ku, kad jei visi vaziuotu ant 30 tai ko gero avariju praktiskai nebutu (o jei pesciom vaiksciotumem, tai isvis ledas), bet reikia sutikt ir su tuo, kad dazniausiai avarijos ivyksta ne del greicio. Siandieninis gyvenimo tempas neleidzia vilktis letai  Cia galim gincytis iki numirimo, bet mano tokia nuomone ir nesiruosiu jos keist.
|
Istatymai ir ribojomao nebereikalo sukurti  (daznai lietuvoi jie “debiliski”, bet yra kaip yra as pats labia daznai virsuju greiti, bet taves nepalaikau. Esi eilinis keliu “gaidelis” kuriam nepasiseke... ir nei pdangos nei rekcija cia ne prie ko. Nemoki stebeti situacijos keliuose todel ir kenti nuo baudu. “Anti radarai” ar kazkzas nepades...stebek kas ir kur vaziuoja, kaip mes kaune stebim balta skoda. Ir bus viskas ok
Paskutinį kartą redagavo pucenas; 2018-01-04 22:14 val.
|