Citata:
Pradžioje rašė Mitizen
Deze ir varikis maziausiai skausmo kelia sitasm modeliui, bent as taip manau, su om642 esu tokiu įstoriu prisiklauses, kad bijociau ir paziuret i ta puse... Kai jei w211 kainuoja 5k o variklio remontas 2k euru, tai cia kosmosas... O kur dar 7g deze 
Airmatic ir rudys kiek jau susidariau nuomone reikia žiureti. Kaip ten su tuo sport migtuku, pakieteja daug ta vaziuokle? Tn kazkaip gal įmanoma įsitikint ar gyvas airmatik su tuom?
P.s dar neteko tokio gyvai čiupineti, bet kitur vietoi pripuciamu migtuku, yra tik rutuliukas su skaiciais, tai kaip supratau cia lievesnis variantas?  jauciu su dynamic sedynem ju iš vis vienetai buvo :|
|
jeigu toks požiuris ,tai gal ir skalbykle Ryga,nes automatines buna kad sugenda,ir dujine Minsk,nes elektrines kaitlentes genda,... geriausia tokiu atveju WV golf II,ten langai su irklais,nera vairo stiprintuvo ,gal tik centris,taip kad sugest gales tik jis.Kiek 642 varikliu eksplotuojasi ir koks procentas sugenda?ir del kokiu priežasčiu sugenda? tas pats ir su 7 g dežemis,o beje jei dabar eina su 9 g dežemis iš viso turbut nekada tokios nepirksi,beje 7 g jau net i taksus su 2 l dyzeliais deda.....
|