Citata:
Pradžioje rašė Reivas
Nu perejau gal 17 puslapiu bet neradau nei vienos temos kad butu pas kazka taip kaip as aprasiau. Sorry
|
Gaudyk:
http://mb1.lt/showthread.php?t=21890
http://mb1.lt/showthread.php?t=17794
http://mb1.lt/showthread.php?t=21341
http://mb1.lt/showthread.php?t=1086
Dar yra ir augiau.
Gamintojas berods leidžia ~1 cm. pagalvių aukščio skirtumus. Tai pat automobilis reaguoja kaip pastatytas. Ar visi ratai stovi vienoje plokštumoje? Gal pastatęs automobilį susukai ratus ir palikai, gali tikėtis, kad viena puse truputi gali nusėsti arba pakilti. Nereikia daug ieškoti. Nors ir lygioje vietoje paimi plytą, padedi po vienu galiniu ratų, užvažiuoji ant jos. Užtrauki rankinį, išjungi variklį, užrakini auto ir lauk kelias min. Spėk kas bus? Teisingai... sprogs pagalvė  Juokauju. Tiesiog po kelių min. arba ankščiau išgirsi snypštimą, tai atsidarė oro slėgio vožtuvas, jis nuleidžia orą ir tos pusės pagalvės kur ratas užvažiavęs ant plytos. O kodėl? Ogi tam, kad pagalvė nesprogtų, nes krūvis tenka per didelis, todėl tavo Mersiukas stengiasi, kad tu neturėtum nuostolių keisdamas pagalvę.
Davikliai yra 2, gale ir priekyje. Gale per vidury ant galinio statramščio, priekinis, po keleivio puses sparnu. Nuėmęs ratą gali pamatyti. O jų veikimą galima pasitikrinti su STAR. Diagnostika viską parodys. Čia tau ne Golfas
|