View Single Post
Old 2019-01-04, 16:43   #10
RokasRs
 
RokasRs's Avatar
 
Statusas: Pastovus MB1 Narys
Užsiregistravo: 2018-06-27
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 221

RokasRs is on a distinguished road



Standartinis

Turėjau jau patirties su tokiu gedimu, tik VAG grupės Common Rail automobilis.
Parašysiu ką aš dariau ir po remonto sėkmingai vėl eksplotavau auto 15mėn./23.000km. Pardaviau žmogui, su kuriuo kalbėjau nesenai, tai jis jau virš 10.000km pralėkė. Tat kas buvo daryta, manau teisinga... Kaip jau minėjai, tavo planas toks:

Keisti kuro siurbli prie variklio - KEIČIAU.
Keisti comanreila - KEIČIAU.
Restauruoti bako siurbli - RESTAURAVAU.
Tikrinti purkstukus ant stendo - KEIČIAU, visi 4 buvo užplakti drožlėmis.
Keisti kuro filtra - KEIČIAU, po 15.000km vėl keičiau.
Plauti visą sistema - PLOVĖ visą sistemą, valė baką.
Ar ka dar praleidau?
Bent jau mano atveju tai praleidai. Teko keisti Reilo slėgio reguliatorių, kuris sukasi Reilui iš galo. Ten mažos mažos mikroskopinės skylutės yra to daviklio galvutėje, jos buvo užsikišusios drožlėmis. Iš kitos pusės Reilo daviklio nekeičiau. Be to, siurblį pirkau su davikliu, kuris irgi buvo užsinešęs drožlėmis.

Man siurblys, 4 purkštukai, Reilas, Reilo slėgio reguliatorius kainavo 750eur + darbas 150eur. Bet tai buvo VAG 2.0TDI 125kw 2009m. Common Rail. Gal tau bus kaip orientacija kiek tai kainuoja +/- .

P.s. Jei kuro filtre yra drožlių ir kuro siurblio daviklyje, tai maniškis scenarijus nusimato. Kad purkštukai geri, beveik neįmanoma.
Drožlės atsiranda nuo siurblio plunžerio, kuris yra aliuminis. Dyla ir meta drožles.
Kodėl dyla... Meistai bent jau man tiek išpasakojo: nekokybiškas kuras arba užkaitęs kuras.

__________________
W219 320 CDI
X218 350 CDI
RokasRs neprisijungęs   Cituoti