Citata:
Pradžioje rašė Modestas_
Tavo grandinė barškėjo, nes rida buvo (reali) 468 000. Ir nereikia tų 200-250-tinių ridų...
Ar reikia iškelti OM651 variklį, sąžiningai keičiant grandinę ir kitus komponentus, ar būtina keisti ,,bošmakus" ?
Vampyras buvo minėjęs, kad ,,galima lažintis iš dėžės Jackio, kad nereikia", internete vienas žmogus yra kitokios nuomonės, jia teigia, kad:
Pasikartosiu, isimti variklio nereikia jei esi chalturscikas. Tada keiti sitaip:
YouTube vaizdo klipas
Jei esi save gerbiantis meistras ir nori suteikti zmogui garantija savo darbu, imsi varikli lauk ir keisi pilna komplekta su bosmakais.
i.ibb.co/CmgKMb4/A9246-A88-74-B3-4601-90-C8-88-CD9246-FD65.jpg
Fotkej variklis automobilyje, buvo tiketasi kad pavyks pakeisti pilnai jo neisemus, taciau be sansu. Bosmaku smeigiu neina istraukti, o ju neistraukus neisimsi bosmako per variklio galva
O kas lietuvoj kitaip? Lietuvoj keicia taip kaip video tam, nes zmogus nenori moket 600€ uz tvarkinga pilno komplekto keitima, jis sumoka geriau 100-150€ kad pakeistu taip kaip video, tada sutrupa bosmakas kuris paliktas senas, variklis nepaima tepalo ir uzkala. Tada parduoda su motor defekt arba iesko kito variklio kuris plikas nuo 1500€ prasideda ir tada moka tuos pacius 600€ kad ji pakeistu
O kas liecia asmenini pasirinkima tai kalbant apie mb, tiek s211 tiek w212 nusileidzia chrysler 300c su 5.7 hemi varikliu. Nors ir prie to tais metais mb rankas pridejo
|
klipa pamisai prisegti 
kaip suprantu bosmakis=grandines sliauzikai? sutrukineja senas sliauzikas. na reikes uzklausti motoristu. seip man negideta beda ypac kai patsai toki motora vaikau
|