Citata:
Pradžioje rašė Rykštė
Nežinau klientų srauto pas juos,bet jei neperki trečio w222 iš jų, bendravimo lygis, žymiai žemesnis nei Vokietijoje perkant kebaba už 3.5€.
|
as nemanau jog ju didziausias cash flow is automobiliu pardavimo.
sakyciau dirbtuves 50%
sandelis detales tepalai 30%
nauju auto pardavimai 20%
nors matant detaliu kainos sandelis turetu pelningiau dirbti.
dar paimkim jog ir nuo zmogaus=kliento priklauso kaip su juos bus bendraujama.
Pvz:. tarkim mano mama ir sese su svogeriu sugebejo gauti banus trejuose vietiniuose bmw atstovybese.  p.s. svogeris (bmw ir audi) vairuoja, ju dar neprivedziau prie proto.
kas nors parodykit kaip ten kas bendrauja, nejaugi reikes aplankyti ir paciam susidaryti ispudi
|