View Single Post
Old 2020-07-24, 00:07   #13
Audrius_
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2020-04-04
Gyvenamoji Vieta: Kaunas
Pranešimai: 6

Audrius_ is on a distinguished road



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Modestas_ View Post
Uzsikimses DPF filtras yra ne gedimas, o pasekme nesklandziai veikiancios technikos.
Keletai sekundziu uzsidega pakaitinimo zvakiu simbolis ? Neveikia pakaitinimo zvake ar net keletas ju. Beje, teko girdeti, jog pakaitinimo zvakiu veikimas ar neveikimas irgi itakoja DPF veikima. Tikriausiai, variklio paleidimo metu, kuomet jis dar buna saltas.
Pats vairuoju lygiai tokia pacia masina. Per beveik tris metus neturejau jokiu problemu su suodziu filtru. Del spragsejimo. Kad man regis, kuomet smagiau pravaziuoji, ypac vasara, kuomet karsta, neretai yra girdimas tas ,,apragsejimas" isnungus varikli. Keleta sekundziu.

Rinkoje apstu ivairiu valikliu, plovikliu, technikos gaivikliu ir panasiu priemoniu. Taciau asmeniskai istorijoje nieko panasaus isbandyti ne su vienu automobiliu neteko. Na, o forumietis tikriausiai nuogastauja del vieno dalyko - kur dedasi visi nesvarumai, nuosedos, mikro siuksles, ,,pakeltos" nuo agregatu ir mechanizmu valimosi metu spaudziant 3000 aps./min ?
Tai tikriausiai mano tas DPF ir labiau užsikimšo dėl senų, prastai veikiančių purkštukų, kuriuos jau esu pasikeitęs.

Taip, yra keleta neveikiančių žvakių arba rėlė yra pasibaigusi (reiks iki galo išsiaiškinti prie progos) bet ryte visad gerai kuriasi, tiek žiema, tiek vasara, bet kas įdomiausia, kad žvakių lemputė užsidega man bevažiuojant su seniai užkurta mašina, padega apie 30 sekundžių, specialiai nusiresetinu TRIP kad naujai matyčiau vidutines kuro sąnaudas, tai man pastoviu greičiu važiuojant, jos kyla. Tai mano nuomone, tos žvakių indikatorius užsidega signalizuodamas, kad prasideda DPF valymas.

Negaliu pasakyti dabar tiksliai, bet pas mane lyg irgi įprastai keletą sekundžiu supragsi, bet po regeneracijos spragsi gerokai ilgiau (apie 1 min kaip minimum) išjungus variklį.

Apie chemijos pylimą į kuro baką - kažkaip skeptiškai į tai žiūriu, baiminuosi, kad po kurio laiko nereikėtų keisti kokią nors kuro sistemos dalį dėl tokios chemijos panaudojimo, nebent jau patį filtrą nusiėmus ir tada kokią nors chemiją panaudoti.

Gal turit kokių nors patarimų, kaip saikingai, bet efektyviai išsivalyti DPF važiuojant trasa (kiek apsukų laikyti, kuriuo bėgiu važiuot, kokiu greičiu ir kiek laiko)? Gal tai padėtų jam kažkaip išsikosėti? Jei nepadės, tai planuoju pjauti tada filtrą (+ išprogramuoti) ir nekratant seno, įsidėti kitą tuščią, gražiai išpjautą DPF bakelį

Audrius_ neprisijungęs   Cituoti