Citata:
Pradžioje rašė Modestas_
Uzsikimses DPF filtras yra ne gedimas, o pasekme nesklandziai veikiancios technikos.
Keletai sekundziu uzsidega pakaitinimo zvakiu simbolis ? Neveikia pakaitinimo zvake ar net keletas ju. Beje, teko girdeti, jog pakaitinimo zvakiu veikimas ar neveikimas irgi itakoja DPF veikima. Tikriausiai, variklio paleidimo metu, kuomet jis dar buna saltas.
Pats vairuoju lygiai tokia pacia masina. Per beveik tris metus neturejau jokiu problemu su suodziu filtru. Del spragsejimo. Kad man regis, kuomet smagiau pravaziuoji, ypac vasara, kuomet karsta, neretai yra girdimas tas ,,apragsejimas" isnungus varikli. Keleta sekundziu.
Rinkoje apstu ivairiu valikliu, plovikliu, technikos gaivikliu ir panasiu priemoniu. Taciau asmeniskai istorijoje nieko panasaus isbandyti ne su vienu automobiliu neteko. Na, o forumietis tikriausiai nuogastauja del vieno dalyko - kur dedasi visi nesvarumai, nuosedos, mikro siuksles, ,,pakeltos" nuo agregatu ir mechanizmu valimosi metu spaudziant 3000 aps./min ?
|
Tai tikriausiai mano tas DPF ir labiau usikimo dėl senų, prastai veikiančių purktukų, kuriuos jau esu pasikeitęs.
Taip, yra keleta neveikiančių vakių arba rėlė yra pasibaigusi (reiks iki galo isiaikinti prie progos) bet ryte visad gerai kuriasi, tiek iema, tiek vasara, bet kas įdomiausia, kad vakių lemputė usidega man bevaiuojant su seniai ukurta maina, padega apie 30 sekundių, specialiai nusiresetinu TRIP kad naujai matyčiau vidutines kuro sąnaudas, tai man pastoviu greičiu vaiuojant, jos kyla. Tai mano nuomone, tos vakių indikatorius usidega signalizuodamas, kad prasideda DPF valymas.
Negaliu pasakyti dabar tiksliai, bet pas mane lyg irgi įprastai keletą sekundiu supragsi, bet po regeneracijos spragsi gerokai ilgiau (apie 1 min kaip minimum) ijungus variklį.
Apie chemijos pylimą į kuro baką - kakaip skeptikai į tai iūriu, baiminuosi, kad po kurio laiko nereikėtų keisti kokią nors kuro sistemos dalį dėl tokios chemijos panaudojimo, nebent jau patį filtrą nusiėmus ir tada kokią nors chemiją panaudoti.
Gal turit kokių nors patarimų, kaip saikingai, bet efektyviai isivalyti DPF vaiuojant trasa (kiek apsukų laikyti, kuriuo bėgiu vaiuot, kokiu greičiu ir kiek laiko)? Gal tai padėtų jam kakaip isikosėti? Jei nepadės, tai planuoju pjauti tada filtrą (+ iprogramuoti) ir nekratant seno, įsidėti kitą tučią, graiai ipjautą DPF bakelį