Nu jo, pats vazineju W124 250D. Galiu pasakyti, kad 2.5L dyzelinis variklis yra pats minimumas tokiai masinai. Nezinau, kaip zmones vairuoja 2.0L, ten traukos truksta katastrofiskai, tikriausiai

Draugelis turi ir E300 Turbodiesel, galiu pasakyti, kad labai jau dideles traukos taip pat nera. Aplamai, W124 Mersedesas nera skirtams lenktynems, Kas perka toki mersedesa, tikriausiai neziuri i Trauka.
Del dezes as isvis negaliu nieko pasakyti. Vairuoju MB su paprasta mechanine deze.. Mano manymu, Mersedesui daugiau tinka Automatas, nes MB yra daugiau komfortui skirta masina ir kankintis su ta mechanine deze, ypac jeigu vazineji mieste, nera prasmes. Kita kalba, jeigu teks vairuoti daugiau greitkelyje, uzmiestyje - tada reikia apgalvoti mechanine, nes bus ekonomiskiau.
Jeigu pirksi masina su mechanine pavaru deze, paprasyk pardavejo isvaryti masina i greitkeli, nes gali buti toks prikolas, kad 5 begis ismusamas, kai paspaudi dugna. Mano Mersedese iki siol 5 begis ismusinejamas. Tikriausiai, susidevejo pavaru dezes ziedai. Tenka laikyti svirti. Blogiausiai, kad paciam labai sunku ten kazka susitvarkyti, nes listi i pavaru deze gana pavojinga, paskui galima pridaryti bedu

O remontas kainuos tikrai ne 100 litu.
Taip pat paziurek, kaip gesinasi variklis, nes yra tokia problema su oro filtru. Raktu pasuki, turetu uzgesintis, bet ji dirba. Ilgai nezinojau kas tai, bet paskui supratau, kad i varikli patenka nuo oro filtro deguonis. Juokinga, aisku, bet tenka uzgesinti varikli ijungiant pavara, ispaudziant sankaba ir tuo metu spausti stabdzius..