View Single Post
Old 2010-01-04, 12:31   #2
ledas
 
ledas's Avatar
 
Statusas: Ištikimas MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-05-07
Pranešimai: 572

ledas is on a distinguished road



Standartinis

na semiore tikrai nesedi ant zemes (kalbesiu tik apie E38, jei aisku, nenusiperki kokio proto ubago suzeminta automobili na, o del sportinio vaziavimo, tas tiesa, kai automobilis tiesiog idealiai subalansuotas, kai vaziuokle tvarkinga, tiesiog norisi gaza spausti ne tik tiesiojoj (kaip dauguma mersu) bet ir posukyje. bet is tiesu semioras jau limuzinas, nera to tikrojo bmw pojucio kuri gali jausti penktame modelyje. asmeniskai man E34 ( penktukas) labiau pramusa uz E39, naujasnis turi siek tiek kitokia pakaba, kuri, mano akimis daugiau problemiska ir realiai daug brangesne. kadangi buvau tikras byb...galvis , galiu pasakyti su 5 viena cia toki posuki vilniuje darydavau iki 110km/h, su semioru greiciau kaip 85km/h neiseidavo .
kas liecia 2,5tds. tiesa pasakius, siurblys tikrai nefontanai, probleminis, bet is kitos puses, jei normaliai viena karta sutvarkai viska ka reikia, jis tikrai laikys. pamenu, kai atsirado tds, tai buvo afigenas motoras visi tik tokio ir norejo tiesiog siurblys neilgaamzis, plius nepritaikytas traukiniu kurui

ledas neprisijungęs   Cituoti