na semiore tikrai nesedi ant zemes (kalbesiu tik apie E38, jei aisku, nenusiperki kokio proto ubago suzeminta automobili  na, o del sportinio vaziavimo, tas tiesa, kai automobilis tiesiog idealiai subalansuotas, kai vaziuokle tvarkinga, tiesiog norisi gaza spausti ne tik tiesiojoj (kaip dauguma mersu) bet ir posukyje. bet is tiesu semioras jau limuzinas, nera to tikrojo bmw pojucio kuri gali jausti penktame modelyje. asmeniskai man E34 ( penktukas) labiau pramusa uz E39, naujasnis turi siek tiek kitokia pakaba, kuri, mano akimis daugiau problemiska ir realiai daug brangesne. kadangi buvau tikras byb...galvis  , galiu pasakyti su 5 viena cia toki posuki vilniuje darydavau iki 110km/h, su semioru greiciau kaip 85km/h neiseidavo  .
kas liecia 2,5tds. tiesa pasakius, siurblys tikrai nefontanai, probleminis, bet is kitos puses, jei normaliai viena karta sutvarkai viska ka reikia, jis tikrai laikys. pamenu, kai atsirado tds, tai buvo afigenas motoras visi tik tokio ir norejo  tiesiog siurblys neilgaamzis, plius nepritaikytas traukiniu kurui
|