Citata:
Pradžioje rašė driuliauskas
Kiekvienas gamintojas yra palikes tam tikra galios rezerva varikliuose. kompiuteriai ir valdymo blokai yra suprogramuojami taip, kad variklis dirbtu ne optimaliai. siandieniniai specai sugeba "cipuodami" tuos apribojimus apeiti.
jie is savo tribunu saukia "padidinsime variklio galia ir sumazinsime kuro sanaudas" taciau yra ir kita medalio puse. po tokio patobulinimo variklis visada dirbs ties savo galimybiu riba kas nelabai gerai inzinieriu, kurie kure ir testavo tuos variklius nuomone. (Bet ar tai svarbu, juk auksarankiai visada gudresni uz tuos kvailus moksliukus kuriancius variklius.)
taciau yra ir kitu variantu. tarkim modeliai kurie buvo skirti ekologija mylincioms salims. jie yra elektroniskai apribojami, vartoja maziau kuro, turi maziau galios, nors variklis niekuo neskiria nuo galingesniu versiju. taciau jau ne vienas pasimoke, kad pacipavus toki varikli staiga ima ir kasnors subyra. tai turbina, tai greiciu deze neatlaiko perkrovu.
|
Na dar del visokiu mokeschiu ir apmokesdinimu ,prisuka galinguma.
Shvogerio Touaregas buvo prachipuotas,pravazhiavo 230000km. tas kuris nupirko,berods dar vazhineja. Pirko nauja ir per ta laika ,kol nuvazhiavo tuos kilometrus niekad niekas nebuvo sugede,pats dazhnai vazhinejau,tai galiu garantuoti 
Nors asmenishkai ash,savo mashinos tikriausiai nechipuochiau.
|