Vakar grizau is vietos kur AMG ir turetu vazineti, kai buvo kuriamas, inzinieriai galvojo apie butent tuos kelius tai - vokiskieji AUTOBAHN  Automobilis atsiskleide visu savo groziu ir parode visus pliusus  Dinamika maksimali, valdomumas maksimalus, kuro sanaudos minimalios  Visos keliones vidutines kuro sanaudos 11,5 ltr/100km  Vokietijos greitkeliuose greitis beveik niekada nenukrisdavo maziau 200 km/h, o autopiloto atmintyje buvo uzfiksuotas 250 km/h greitis. Malonumas zodziais neapsakomas. Gamykliniuose uzrasuose rasoma, kad greitis elektroniniu budu ribojamas iki 250 km/h, bet teko uzminti ir 270km/h  Patikekit, dar buvo geras sluoksnis pedalo  Tai nzn, gal kokiam Kauno garaziuke buvo likviduotas tas "trukumas"  Bet, kaip sakoma, baime protingu zmoniu pozymis  Autobanu esu vaziaves ir anksciau,bet niekada tokiu galingu automobiliu  Ispudziai puikus. Dabar svajone paskiekti vakietijos kelius su CL 65 AMG V12 BITURBO
__________________

Mano gyvenimo MOTO yra AUTO
|