Citata:
Pradžioje rašė bakas
Labas, kasdieniam vazinejimui planuoju. Kebulas jo neblogiausios bukles, o salonas irgi visai geras. Ka turi minty sakydamas jei gerai priziuresiu? Sakai kad su dujom jis nevaziuoja ilgai? o cia tik 2.0 variklis ar ir 2.3? nuliudinai cia mane.. 
|
Seni MB varikliai nelabai pasiduoda Gazpromui

Jei karbas, tai dega vožtuvai, jei jetronic, tai kenčia kuro paskirstytojas ir guminės detalės ir dega vožtuvai. Jei jau apsispręsi imt, tai geriau būtų grynas benzas, o dujas įdėtum pats kokioj firmoj. Taip daugmaž žinosi kada variklis padujintas. Turint tokį aparatą su dujom tavo MB uždegimo sistema turi būti nepriekaištinga. MB varikliai yra labai kantrūs (kartais net perdaug kantrūs

), tai važiuos ilgai, bet kai sustos, tai ruošk piniginę. Tai galioja visiems benzininiams motorams, kuriuos norima apdujint. Vėliau tą vožtuvų pradegimą išsprendė, bet jei gerai pamenu, tai nuo kokių 1990m

MB su dujom geriausiai draugauja nuo 93m 07mėn, kai vietoj Ke-jetronic paleido HFM įpurškimą. Nesistengiu liūdint, tiesiog perspėju, kad paskui nebūtų nusivylimų

Asmeniškai aš geriau paimčiau dyzelį ir nesukčiau sau galvos, bet palieku tau spręst ką rinktis.
Aš apžiūrėdamas W123 vadovaujuosi tokiomis nuorodomis: Kėbulas, kėbulas, vėl kėbulas. Jei kėbulas patenkinamas, tada žiūrime į motorą, dėžę ir pakabą bei saloną. Pagaminimo metai ir komplektacija lieka paskutinėje vietoje.
Jei dar kyla klausimų, drąsiai klausk, atsakysim