Citata:
Pradžioje rašė Tomskis
liudai, tu paragaves seno dyzelio, todel tavo tokia ir nuomone, pralektum su galingu dyzeliu, apsiverstu tavo akys 100%, kalbetum visiskai kitaip, buvo laiko tarpas, 90-2000 metais, kai gamino gerus dyzelius, paskui pradejo taupyt, ir nauji jau nebekokie. o patys pirmi senukai dar negeri buvo nes buvo tik pati pradzia. visi senieji dyzeliai yra patys geriausi, VW/AUDI 1.6D, 1.9d, MB 2.0, 2.5, 3.0, Opel 1.7 ir t.t. ir t.t. pravaziave labai daug km ir jokiu problemu, nes ten nebuvo jokiu technologiju, nera kam gesti.
tavo mersui amzius jau, jis ir taip atitarnavo, gal tu ant jo piktas, del to susidarei tokia nuomone. o dyzelis yra gerai, dyzelis visada patvaresnis ir ekonomiskesnis, del to daugiau ir kainuoja. parodyk benza nuriedejusi tiek km kiek dyzelis
|
Žinau kaip yra su MB W123, W124, Audi 1.6TD, 1.9TD, 1.9TDI, 2.5TDI, Vectra 1.7D, W210 270CDI, Xantia 1.9TD dar gal pamiršau ką paminėt. Tomski, savo dyzeliu tikrai džiaugiuosi, nes jis nemirtingas yra, tik žiemą su užkurimu bėdų turiu. Iš esmės piktas ant dyzelių esu todėl, kad jie dažniausiai yra gerai nuvaikyti, remontas brangesnis. Daugumai kolegų remontas dažnesnis (kalbu ne tik apie variklį, važiuoklė atitarnavus, salonas sutrintas), dyzelyje mažiau privalumų. Motoro dinamika net turbininio dyzelio nepralenkia benzino. Aišku smagus tas turbinos užsipūtimas, bet norisi šio to daugiau.
Aj beje Mariukaz, sakai kad reikia tikrinti, bet kad nuvažiavus pažiūrėt jau pamatai, kad nėra ką tikrint. Nežinau matyt kur ieškot tvarkingų dyzelių, bet dauguma mano pažįstamų taip pat nerado normalaus pasirinkimo.
|