Citata:
Pradžioje rašė Mb 140
koks skirtumas kokio statumo,ji neturetu riedet ,asmeniskai man atgal tikrai nerieda kai stovi kalne ir ant D raides
|
ant W124 irgi nerieda atgal, kad ir koks kalnas, o vat W211 kažkodėl kartais parieda, bet paduodi šiek tiek gazo ir stovi
Citata:
Pradžioje rašė Finalfour
Na jo, del riedejimo, tai pagooglinau, jei ikalne labai stati, nieko baisaus kad ant d padeties rieda atgal.
O del mastymo - vaziuok su savo mersu tarkime ant 100 km/h, pasivijes koki letesni eismo dalyvi kalk gazas dugnas kad suveiktiu kick down - bus sioks toks lagas, labai trumpas, bet bus. Cia normalu. Tai vat, eclipse su savo sportronicu tokio lago praktiskai neturejo. Bet cia jau del dezes specifikos, ten vis tik ala sport car buvo  Bet tai cia neesme. Man sakau, smalsu, kodel mersas atleidus stabdi ant d taip vangiai rieda i prieki, o visiskai nedideleje ikalneje stovi, nors turetu irgi riedeti i prieki manau...o labai stacioje ikalneje rieda atgal...
|
na jei spaudi kick - down, tai automatas meta bent 2 pavaras žemyn, tai nėra ko norėt, šioks toks lagas yra  o jei spaudi ne kick down, bet netoli dugno, gražiai numeta vieną pavarą žemyn ir lenki
__________________
Automobilių Transportavimas Lietuva-Vokietija-Lietuva,
Naujos, naudotos bei restauruotos padangos, montavimas, balansavimas, vulkanizavimas
Naujos automobilių dalys, akumuliatoriai, lemputės
Autoserviso paslaugos, diagnostika, patikra, važiuoklės bei pavarų dėžių remontas, žibintų remontas bei restauracija
|