Citata:
Pradžioje rašė samagonas
pazhystu bent du zhmogus, kurie specialiai nusipirko W126 susitvarke ir kas diena vazhineja. Ne penkialitriniai aishku, bet vistiek... 
|
Nesvaigčiau apie SD/SDL jeigu nebūčiau kelis mėnesius važinėjęs su W126 kasdien, kai darbinė Audi buvo kapitaliniame remonte, teko naudotis savo 126-uoju. Prie gero greitai priprantama, arba kaip sako įsėdęs į mersą, nebenori iš jo išlipti. Neskaitant, kad kuro sąnaudos buvo didelės, minusas buvo tik nedidelis vairo laisvumas, kas būdinga W126, W124, pralėkusiems virš 200000. Bet įpratus jo nebesijaučia. Kiti dalykai - stabdžiai, stabilumas, patogumas - su Audi net lygint negalima, nors W126 pradėtas gaminti 1979, o A6 - 1997

Kitas dalykas, kasmet tenka po du kartus važiuoti į Moldovą (per Lenkiją, Ukrainą). Ten (Moldovoje) keliai tokie, kad kratydamasis su Audi vis galvoju, kad laikas sėst tokioms kelionėms į MB. Naujo nenoriu, bet W126 arba W124. 124 gerų labai retai pasitaiko, jie visi važiuoja, o pardavime dažniausiai išlenda tik nuvaryti arkliai. Kuras ten pigus, dyzelinis Ukrainoje 2,16-2,50 Litais, o Moldovoje apie 2,50. Tik problema - draudimas, 1987-90 metų kasko jau nedraudžia. O tokiose šalyse nelabai galima pasitikėti jų civilės atsakomybės draudimais, jei kas įlėktų - vargas (kaip ir buvo atsitikę).
Jei pavyktų rasti W123 US 3,0TD su airbag'ais - tiktų ir toks, bet kiek teko matyti, jie nepigūs. Jau nekabu apie W140 3,0 TD, bet jų kainos dar auštesnės. Nesinori tam išleisti daugiau kaip 8000-10000Lt.