View Single Post
Old 2010-06-30, 18:21   #9
vampyras
 
vampyras's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2008-08-31
Pranešimai: 8,396

vampyras will become famous soon enoughvampyras will become famous soon enough



Standartinis

Citata:
Pradžioje rašė Darinis View Post
nu jis nuo pirkimo dumina kai buna karsta (ziema nedumindavo o rudeny ir pavasary tai tik bisky) tai atsibodo ir nusiemiau kolektoriu jo pravalymui, o rades sklendes ir jas isemiau (nes kaip minejau jos nefunkcionavo). siaip pro kazkur (dar neissiaiskinau pro kur bet kazkur palei siurbly) leidzia kura tai gal tai turi ytakos? bet ir sitas dalykas nuo pirkimo. o tai negali but isdiles ir blogai purkst?
raile yra apie 1800 baru, jis veikia, arba neveikia. na pasitaiko aplinkybiu kai veikia avariniame rezime, bet tada dega lempute.
tai beda tame trukciojime ar vel meta duma?
nepastebejai sutrukcijus meta duma?
juodas dumas dyzeliui = perdaug kuro per mazai deguonies.
kuro per daug temperaturos daviklis grybauja, perdidelis slegis (tik po chipo buna) oro mases matuoklis duoda blogus duomenis ir ipurskia per daug kuro. sitas bedas per 30 min nustatys gera diagnose.
per mazai deguonies buna del sugedusio uzsirigusio ar stringancio egr voztuvo, uzsikimsusio oro filtro, blogo oro mases matuoklio parodymu (lyg ir minejau )
tavo atveju isimtu sklendziu, nes tada traukia per abi, kaip fizikoje zinoma itraukti tapati oro kieki sumazejus oro cirkuliacijai (judejimo krypciai) reikia daugiau laiko, o ant laisvu apsisukimu tu neturi jokio laiko.
oro filtra gali issiimti pats, pamegini nepadejo, uzspaudi egr voztuvo slangutes ant uzgesinto ir salto variklio nepadejo tada ziuri kur daro diagnose. sekmes darbuose

vampyras neprisijungęs   Cituoti