Citata:
Pradžioje rašė vyciokas80
O iš kur vandenilio gausi 
|
Tikriausiai generatorius tam ir skirtas, kad is vandens vandenili isgautu.
Taip tai tiesa bet, kad degalu sanaudos sumazeja 50% yra gryniausia nesamone.
Degalų pagerinimas vandeniliu -
vidaus degimo variklio efektyvumo didinimas
degalus papildant
vandeniliu. Tai atliekama vandenilį ar
degųjį mišinį su vandeniliu įpurškiant į variklio degalų
kolektorių arba naudojant
degalinėse paruoštus vandenilio ir suslėgtų
gamtinių dujų mišinius.
Vandenilio ir suslėgtų gamtinių dujų
mišinyje yra 4–9 % vandenilio (skaičiuojant pagal degant išskiriamos energijos kiekį). Dujų mišinio, kuriame vandenilio kiekis neviršija 50 %, keliamas nuotėkio ir degumo pavojus yra toks pat, kaip grynų suspaustų
gamtinių dujų. Naudojant tokius mišinius nereikia saugotis nuo
vandenilinio trapėjimo. Mišiniai ruošiami vandenilio degalinėse. Vandenilio ir suslėgtų gamtinių dujų degalinių yra
Norvegijoje ir
Kanadoje.
Automobilio vandenilio įpurškimo sistemos įpurškia degųjį mišinį su vandeniliu arba gryną vandenilį į variklio degalų kolektorių. Kai kuriais atvejais kartu keičiamas oro—degalų santykis ir įpurškimo laikai. Nedidelis vandenilio priedas variklio įsiurbiamoje oro ir degalų porcijoje leidžia
varikliui veikti su liesesniu oro ir degalų mišiniu. Mišiniui pasiekus santykį 30:1 degimo temperatūra žymiai sumažėja, dėl to sumažėja ir
azoto oksidų susidarymas.
Benzininių variklių daugumos krūvių atveju normaliam greitėjimui reikalingi beveik stechiometriniai oro – degalų mišiniai, tačiau veikiant tuščia eiga, esant sumažintiems krūviams arba nuosaikiai greitėjant vandenilio priedas į liesą degimo mišinį užtikrina normalų variklio veikimą, tuo pačiu metu sumažindamas
išmetamųjų dujų kiekį ir degalų sunaudojimą. Variklio našumo padidėjimas viršija energijos sąnaudas vandeniliui pagaminti, tai galioja naudojant automobilyje sumontuotus vandenilio generatorius.
Apibendrinant vandenilio ir
benzino savybių palyginimą, išskirtina vandeniliu pagerintais degalais veikiančio variklio savybė dirbti naudojant liesą (ar ypač liesą) degimo mišinį, tokiu būdu sumažinant išmetamų dujų kiekį ir taupiau naudojant degalus. Vandeniliu pagerintais degalais veikiančios sistemos pranašesnės už grynu vandeniliu varomus vidaus degimo variklius, nes joms reikia mažesnių variklio ir kuro tiekimo (ir laikymo) sistemos pakeitimų.
Liesam ar ypač liesam degimo mišiniui sukurti reikia modifikuoti elektroninę įpurškimo sistemą arba
karbiuratorių.
Vandenilio gamyba
elektrolizės būdu naudojant automobilio generatoriaus ar
akumuliatoriaus tiekiamą elektros srovę ir
dyzelino pagerinimas vandeniliu senesniuose dyzeliniuose vilkikuose gali padėti sutaupyti iki 4 % kuro ir tiek pat sumažinti išmetamų dujų kiekį, šis metodas taikomas Kanadoje ir JAV.
Tačiau stebimoje naudotojų grupėje atliktų tyrimų rezultatai buvo ir neigiami.