Citata:
Pradžioje rašė hse505
Kuro tankis ar kuro misinio tankis? Manau nereikia aiskinti tiems kurie jau "neklaseje" kad kuro ir oro tankis nevienodai keiciasi prie skirtingu temperaturu?
beje klausimas ne i tema - koks skirtumas kokioje as klaseje? Baigiusiems klases klausimas pamastymui - kam buvo sugalvotos turbinos?
a. kad graziai svilptu kai gezas spaudz pedala/ein an lenkimo
b. kad daugiau kuro rytu, daznai luztu ir daug litu kainuotu. Cia specialiai kad suprastum kad masinos islaikymas kainuoja daug pinigu
c. didinti patenkamo oro kieki ciklo metu siekiant didinti degimo kameros efektyvuma. tuo pasekoje prie mazesnio variklio darbo turio isgaunama daugiau AJ ir sumazeja
santykines kuro sanaudos 1 arklio jegai.
|
Turbina didina naudingumo koeficientą panaudodama išmetamųjų dujų mišinio karštį. Be to turbininiai motorai nesilygina su neturbininiais. Dėl didesnio paduodamo oro srauto reikia mažiau kuro, kad pasiekti tą pačią galią kaip su neturbininiu. Dar priedo yra toks gudrus įrengimas kaip interkuleris, kuris atvėsina orą, nes spaudžiamos dujos plečiasi. Be to jei mokėtum naudotis google, tai paskaitinėtum apie turbas daugiau.
Citata:
Pradžioje rašė hse505
PS. O kaip paziureti kelintoje as klaseje? google nerodo 
|
|