uzuodziu centa tai parasysiu

geriausias budas neburti, pasidaryti diagnostika, nusirasyti klaidu pavadinimus ir numerius, pasitarti su meistrais ir poto cia. tada keisti detales paciam arba servise.
jaigu sklendes suluzusios ar uzsitrigusios, nusisuki variklio apsauga, ir per isiurbimo kolektoriu ziuri (geriausiai su veidrodeliu) ar duodant gazo jos juda.
suluzusiu uzstrigusiu sklendziu pozymiai
variklis dirba netolygiai, vaziuojant meta juoda duma, nera traukos, paspaudus gazo uzsidega check lempute.
joms uztrigus nemeta tiesiogines klaidos, meta kad egr blogai veikia, rodo kad srauto matuokle sugedus, ir kad injektoriai dirba blogai, bei kitokias.
reiktu geresnio problemos aprasymo, (burimui) kaip pvz
seniau vaziuojant jau su pasilusiu varikliu, i statesni kalna,apsukos apie 2500 ir 3 pavara, ir truputi pradejus begetis,ar steigiai paspaudus pedala, dingdavo trauka, uzgesinus ir uzvedus viskas vel budavo gerai, bet kita diena lygiai taip pat. ant salto nepasitaikydavo tik pasilus, beja buvo vasara kai oras siltas.
kuo daugiau surasysi, ar tuo metu ijungei klima,ar spaudei kickdowna. tuo geriau
meginu burti, pirmoje vietoje duodu kuro slegio reguliatoriu arba slegio davikli,egr, sklendes kurias jau minejo, bei oro matuokle- dazniausiai dumina,arba isviso jokiu klaidu merodo.
reciau pasitaikancios, injektoriai, turbo slangos kiauros ar sistema kazkur leidzia, kuro pompa nesukelia reikiamo slegio. ir zinoma belekiek kitu gedimu kuriu neimanoma isvardinti

na tiek siam kartui sekmes