Sveiki, susiduriau su problema ir noreciau gauti labiau patyrusiu zmoniu patarimu.
Praeita savaite keiciau akuma. Si savaitgali vaziuojant didesniu greiciu atsirado keistas cypimas, mazdaug kas 5 sekundes. Cypimas ne visada pasireiksdavo ir praeidavo po mazdaug 1-2min.
Kita diena pradejus vaziuoti is ryto cypimas atsirado ir pradejo augti i vientisa cypima sustojau i salikelia ir neisjungiau variklio, po gal 10sec nuolatinio cypimo masina issijunge, o ant skydelio uzsidege tokie reikalai:
Raso ESP Display Faulty ir ABS Display Faulty.
Ta dien masina net nenorejo kurtis, tik ilgiau pazaidus uzsikure. Kita diena vaziavau i servisa , kad padarytu diagnostika. Isvaziuojant is kiemo uzsidege kad patrauktas rankinis ir kad ji atleisciau, ta padariau ir nuo to laiko lyg nebuvo nei tu stipriu cypimu, nei masinos issijungiu ir t.t
Vakar padare diagnostika ir rado tik sita klaida:
5B14 - Check communication with instrument cluster
Instrument cluster require repairing or replacing.
Kiek skaitinejausi uzsienio forumuose niekur neminima kad skydelis gali turet itakos toms ESP/ABS klaidoms. Tai galvoju pirma pasiklausiu cia pries keisdamas kazka ir galbut nuvyksiu i kita servisa.
Beskaitinedamas forumus suzinojau, kad po akumo keitimo reikia vaira susukineti, nes to nepadarius issaukiamos ESP/ABS problemos,tai siandien padariau.
Siandien vaziuojant ijungus degima uzsidega
(!) - Raudona lempute kaireje
SRS - Raudona desineje
ABS - Geltona desineje
Tik uzkurus masina, jos dingsta.
Tai vat lyg viska surasiau, gal turite kazka patarti? Gal net zinoti kame gali buti problema? Pats esu ganetinai zalias ties masinom.
Pilnas masinos modelis :
2006/06 - E320 CDI Avantgarde
Aciu!