Taigi, projektas į pabaigą. Liko smulkus darbeliai - mygtuko įrengimas kažkur nesugadinant salono penelės

.
Pasidalinu patirtimi, gal kam bus įdomu ir naudinga.
AS-IS:
Laidas nuo generatoriaus maitina Heater Booster. Viduje jo kaip spėju pastrigusiai rėlei nuolat vartoja akumo energiją (net ir išjungus degimą, nes laidas nuo generatoriaus eina į akumą su atšaka į Heater Booster).
TO-BE:
Kadangi didieji vilkai

nepasidalino patirtimi kiek Heater Booster sunaudoja amperų, forumuose radau kelias nuomones: 30A - 50A (viename net rašo kad šitas "virdulys" suvalgo 1600W o tai 1600/12=133A

). Tad apsisaugant įsigijau 12V 200A kontaktinę rėlę.
Taigi, greitai sumečiau schemą kaip viską pajungiau. Svarbiausia dalis tai "Control Relay". Kam ji? Tam, kad valdant per mygtuką, išjungus degimą atsijungtų "Control Relay" kuri nutraukia grandinę į "Relay 12V 200A". Kadangi tarp "Control Relay" ir "Relay 12V 200A suvartojama ~0,5A, "Control Relay" pajungiau nuo prikurkės, na o prikurkė įsijungia tik pasukus degimo raktą. Oranžine spalva pažymėjau modifikavimo dalį.
Biudžetas 40Eur. Brangiausia dalis tai "Relay 12V 200A" kurią teko siųstis iš UK, nes čia tokios neradau. Atsirado interesantų, užsakiau 3vnt. gavau nuolaidą tai šis daiktas kainavo 30Eur
Laidai nuo kontaktinės rėlės 16mm2.
Sekantis patobulinimas pertraukti grandinę tarp prikurkės ir "Control Relay" įdedant termo kontaktą (jų būna įvairių, 40, 60,80 laipsnių. Pasiekus reikiamą temp, tiesiog atjungs grandinę, ko pasekoje neveiks HeaterBooster, o tai reiškia variklio temp reikiamoj temp, ir nėra reikalo papildomai kaitinti).
Rezultatas: Heater Booster veikia, variklis šyla greičiau
Na o vasarą galvosiu ar nuimti oro kolektorių ir pergalvoti kaip išspręsti Heater Booster
klausimą.