Citata:
Pradžioje rašė Vidminas
Manau svarbiausia Vistiek yra kebulas. Visi kiti dalykai yra keiciami, o kebulas jei jau labai prapuves tai jau nelabai bepakeisi  . Man bent jau su detalem nelabai yra problemu(galbut del to, kad variklis populiarus).
Beje kazkaip nelabai mane isgasdino ir siuntimosi i dealerio kainos - kazkada liukas sugedo tai uzsakinejau abieju pusiu alkunes(ar kaip ten vadinasi) - na gana sudetingos mechanikos irenginiai  . Tai abu kainavo 300 lt. Dar uzsakinejau Gumyte apie antena(kur i kebula ieina) - 10Lt.
Reziume - visgi ziurek kebula kruopsciai, na dar automata ir varikli 
|
Faktas, kėbulo dalys naujos labai brangios, aš kelias smulkmenas iš Mercedes centro pirkau, tai prie to paties pasidomėjau - kapotas - 5000Lt, sparnas - 2000Lt, spyruokles man siūlė po 250 Lt akcijinėm kainom, žibinto stiklas priekinio atrodo apie 180 Lt. 
Beveik viską galima gauti naują, kiek klausiau, tik duslintuvo vienos dalies sakė jau nebetiekia, bet radau kitur, pas prekiaujančius Walker duslintuvais.
O ką pirkau, tai lango pakėlėjo jungiklį apie 70 Lt, bet ne visai toks kaip originalas, teks rinkti vieną iš abiejų. Kitos smulkmės - vertikali juostelė ant priekinių grotelių (kainos neprisimenu) ir ženklelį (MB herbą) kuris ant grotelių apdailos - rodos 25 Lt. Bet W126 pagaminta apie milijoną, tai manau, kad ir pigesnių detalių dar nepritrūks.
|