Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W124

Naujas pranešimas
Rodymo būdai
Temos įrankiai
Old 2011-04-09, 19:36   #1
Jatronic
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-12-11
Pranešimai: 9

Jatronic is on a distinguished road



Standartinis Uzgeso bevaziuojant

Sveiki. Mb124 250d 1989metai

Vaziuojant trasoj pradeda netraukt galiausiai krinta greitis ir uzgesta. Po ilgu sukimu starteriu uzsikuria ir vaziuoja be jokiu problemu. Vaziuojant namo is Kauno i Jurbarka taip atsitiko 3 sykius. Seniau irgi yra taip buve bet galvojom kad kuras sala. Bet db salciu jau nera. Kuro filtras pakeistas. Dar apziurejus kuro siurbli pamaciau nusimovusia vakumo slangute, net ar ji uzmauta ar ne jokio skirtumo nebuna dirbanciam varikliui.

Laukiu minciu.

Jatronic neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-04-09, 21:04   #2
Melionas
 
Melionas's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-01-03
Gyvenamoji Vieta: Klaipėda
Pranešimai: 3,954

Melionas is on a distinguished road



Standartinis

Gal siurbliui pareina galai? na cia tik mano tokia nuomone

Melionas neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-04-09, 21:13   #3
PANTERA888
 
PANTERA888's Avatar
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2009-06-25
Gyvenamoji Vieta: Vilnius
Pranešimai: 3,777

PANTERA888 is on a distinguished road

Send a message via Yahoo to PANTERA888 Nusiųsti žinutę PANTERA888 per Skype™


Standartinis

pas mane buvo siurbliui padarytas saugiklis tai pastoviai budavo taip: vazhiuoji ir ant begio uzhgesta nesuprasdavau kas yra o ten tas saugiklis buvo blogai sujunktas ir jis atsijunginedavo tai susukau be saugiklio ir viskas gerai

__________________
PANTERA888 neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-04-09, 23:48   #4
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

vakuumo šlangutė ant siurblio reikalinga variklio gesinimui su rakteliu, o tavo atveju pradėkim nuo kuro filtrų, sistemos nuo siurblio iki bako prapūtimo ir sietelio valymo bake - turėtų bėdos dingti, nes šitų motorų siurbliai mirčiai yra labai kantrūs, nors būna ir išimčių


Paskutinį kartą redagavo ldalius; 2011-04-10 00:46 val.
ldalius neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-04-10, 08:15   #5
Jatronic
 
Statusas: Naujasis MB1 Narys
Užsiregistravo: 2009-12-11
Pranešimai: 9

Jatronic is on a distinguished road



Standartinis

Bakas valytas pries metus laiko, sietelis taip pat. Neprapusti tik vamzdukai. Bet tai jei uzsikise butu tai ir nepakurciau visai. O kur tas saugiklis yra? Ir kaip veikia kuro padavimo voztuvas elektrinis ar vakuminis jis. Gal bevazuiojant atsikrato laidas koks ir uzdaro kura. Nu nezinau tik mintys tokios.

Jatronic neprisijungęs   Cituoti
Old 2011-04-10, 08:31   #6
ldalius
 
Statusas: MB1 Forumo Rėmėjas
Užsiregistravo: 2010-05-27
Gyvenamoji Vieta: Panevėžys
Pranešimai: 6,370

ldalius is on a distinguished road



Standartinis

Pasakymas, kad valytas prieš metus nieko nesako, juo labiau nežinau kuo važinėjai per tuos metus ir ypač žiemą, jei jau žiemą pradėjo užgesinėt variklis. Be to, jei žiemą kažkur užaugu sušąlęs parafinas, tai jis savaime neištirps.
Apie saugiklius siurbliui neteko susidurti, tačiau kai turėjau 2,5D mersą, tai į siurblį nėjo nei vienas laidas - tik vakuumas gesinimui, dabar turiu 2,5TD tai ir vakuumas ateina ir elektros fiškė jungiasi iš siurblio galo, kurią nutraukus variklis užgęsta.
Man lygiai tokie pat simptomai buvo dabartiniam MB šią žiemą - važiuoji ir užgesti, paskui ilgokai vynioji starteriu kol užsikuri ir taip po keletą kartų per dieną. Bet šita mašina buvo lapkričio mėn pirkta iš Italijos ir teko jai tris kartus valyti baką ir visą kuro sistemą, nes toks jausmas kad italas važinėjo su tuo MB pašildytu bitumu. Po paskutinio valymo sistemos jau pora mėn nesu nei karto užgesęs. Jei bent kiek dar kuro prabėga per vamzdyną, tai užkurt mašiną gali ir dar kažkiek važiuot. Nebūtinai turi jos nebeužkurt. Nebeužkursi tada, kada visiškai niekas per vamzdyną nebeatbėgs.
Dar vienas pastebėjimas - ar pas tave kuro sistema nesiurbia oro? Nuo oro siurbimo irgi tokie dalykai yra imanomi. Man buvusiame MB buvo smarkiai papuvę kuro vamzdeliai po dugnu toje vietoje kur greičių dėžės plastmasinė apsauga prisisuka. Pradžioj traukė orą, paskui po kelių savaičių jau pradėjo toje vietoje kuras varvėt, bet čia jau kita tema.
Dar vienas klausimas - kai variklis užgesinėjo koks buvo kuro kiekis bake?

Reziume - jei nori isitikinti ar kaltas kuro siurblys ar kuro sistema, po kapotu pasistatyk 5 ltr kanistriuką su salerka, sukišk į tą kanistriuką paėmimo ir grižtamo šlangutes ir į trasą. Jei užgesinėsi, tai tada jau ir apie siurblio bėdas galėsi galvot jei filtras tikrai geras ir niekur aplink jį negaudomas oras, o jei neužgesi - tai nuo siurblio iki bako viską valai po prakaitu.

ir dar - tas nusimovęs vakuumo vamzdelis nuo siurblio....... Pabandyk jį numovęs užgesint rakteliu mašiną? ar užsigesins?


Paskutinį kartą redagavo ldalius; 2011-04-10 08:45 val.
ldalius neprisijungęs   Cituoti


Naujas pranešimas

Bookmarks


Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.