Go Back   MB1 - Mercedes-Benz bendraminčiams » Techninė Pusė. Remontai Ir Kiti Techniniai Dalykai » E klasė » W124

 
Old 2011-02-27, 12:59   #20
mikis
 
Statusas: Banned
Užsiregistravo: 2009-04-08
Gyvenamoji Vieta: Scotland
Pranešimai: 4,199

mikis is on a distinguished road

Nusiųsti žinutę mikis per Skype™


Standartinis

dazniausiai dujos sauna kai yra pasenusi reduktoriuje membrana ji nera dar susilusi, o tu uzmizines pedala iki dugno laikai kad isijungtu, tada susirenka per daug deguonies ir ateina laselis duju, vot tau ir sprogimas, ant kiek daug pedala uzspaudes laikiai ant tiek didelis sprogimas, kartais gali nieko nebut, kartais gali istaskiti visa guma, sulankstit sklende ir pridarit dar daugiau nuostoliu, dujas perjunginek kai yra tiesioji masina rieda, ir gali ramiai vaziuoti, o ne kai mizini i kalna ir spaudi pedala nes greicio nera.

nusijimi kraba, uzsimauni guma "paduka" paziuri ar is jo neisoko guma kuri kisasi i paduka ir kaip pati ta slange kuri kisasi, menkiausi itrukimai prie gero neprives. viska sutvarkes.

nuvarai pas dujinika pakeicia tau membrana, sureguliuoja dujas, ir ramios keliones.

Citata:
Pradžioje rašė Kestas View Post
tai tas ir ydomu kas saunant atsako ar padukas ar kas kitas nes jei padukas butu tai nuo pirmo sovimo butu ta beda o ne palaipsniui, o dar kitas dalykas negali but nuo salcio bedos?

mikis neprisijungęs   Cituoti


 

Bookmarks

Temos įrankiai
Rodymo būdai

Pranešimų Taisyklės
Jūs negalite rašyti naujų temų
Jūs negalite rašyti pranešimų
Jūs negalite prisegti failų
Jūs negalite koreguoti savo pranešimų

BB code is Įjungtas
Šypsenėlės Įjungtas
[IMG] kodas Įjungtas
HTML kodas Įjungtas

Peršokti į


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Be raštiško MB1.LT sutikimo kopijuoti ir platinti www.mb1.lt esančią tekstinę, bei grafinę informaciją griežtai Draudžiama.
© 2007-2021 MB1.LT All Rights Reserved.